К постам Опубликовано: 2016-12-04

Якщо у вас проблеми з сайтом в Яндекс

 

Мене часто просять подивитися що не так з їх сайтом, чому падає відвідуваність, чому позиції далеко за ТОП 50 і не ростуть і т. д. загалом люди вважають, що на їх сайт накладені санкції Яндекс, але ніяк не можуть зрозуміти які саме.

Першим ділом , як би банально це вам не здавалося — необхідно написати в службу підтримки Яндекс з прямим питанням — накладені на мій сайт якісь санкції. Якщо санкції і справді є — підтримка обов'язково відповість на ваш запит і якщо з ними правильно спілкуватися навіть скаже як вийти з під фільтра, хоча не завжди, але зате ви однозначно будете знати, що з вашим сайтом щось не те. Єдине — судячи з мого досвіду підтримка не завжди говорить про проблеми, якщо ви схопили «фільтр без назви».

 

Як написати в підтримку Яндекс

 

Необхідно перейти в Яндекс вебмастер — https://webmaster.yandex.ru/sites/ і натиснути на посилання зворотний зв'язок в правому нижньому кутку:

 

Підтримка Яндекс

 

Далі потрібно пройти невеликий «квест», суть якого полягає в тому, що вам необхідно наживати на різні варіанти, поки не спливе форма зворотного зв'язку. Таким чином Яндекс розвантажив свою службу підтримки ;)

У своєму повідомленні детально опишіть проблему та чекайте відповідь підтримки.

Особисто я так завжди і роблю першим ділом — ніж гадати на кавовій гущі — варто просто написати в підтримку Яндекс!

Злетів регіон

Останні 3 місяці частенько спостерігаю картину плутанини самого Яндекс в регіонах. У багатьох клієнтських сайтів вони періодично злітають і сама підтримка Яндекс посилається на помилки в алгоритмах.

Дуже часто початківці сеошників і власники сайту приймають злетіла регіон за страшний фільтр, т. к. просідання позицій тут може бути дуже сильним (50-100 і більше пунктів). А от якраз при накладення фільтрів позиції падають не так сильно, так що різке і сильне обвалення позицій один із сигналів проблем з регіоном сайту.

ви можете Подивитись регіон тек ж через Яндекс Вебмастер, у вкладці Географія сайту -> Регіон сайту:

 

Регіон сайту

Переспам/недоспам

При просуванні по ВЧ запитам — від апдейта до апдейту Яндекс крутить важливість різних текстових , посилальних і поведінкових факторів, через що оптимальна тошнотность за запитом може в рази варіюватися від апа до апу — от за що я не люблю old school seo. Так що вилітання позицій по ВЧ безпосередньо можуть залежати від зміни поглядів нашого пошукача на текстові фактори.

 

В загальному вигляді — сильний переспам виражається в різкому і помітному зниженні позицій або зміні релевантної сторінки у видачі Яндекс.

Недоспам ж виражається в просіданні на 10-20 пунктів.

Noname фільтр

Прикольний фільтр, який накладається на «ідеально» оптимізовану сторінку. Якщо ви відстали від сео років на 5, то цей фільтр стане вашим постійним супутником ;)Ключ в URL, Title, alt і title картинок і т. д. — ось провісники проблем!

Яндексу таке оптимизаторское буйство як би не подобається. Відмінна риса фільтра — сайт гарненько обвалюється по всіх фронтах приблизно на 50-100 позицій.

Поганий домен

Досить часто бачу цю проблему. У Яндекса дуже багато хостовых факторів ранжирування, про багатьох з яких ніхто навіть і не знає. Але одне можу сказати точно — бувають домени-проблеми і домени-подарунки. І дуже часто, купуючи зовсім новий домен, здавалося б без історії, ви купите ушатанное 5 років тому говно! А іноді буває і навпаки, як, наприклад, сталося зі мною, коли я випадково купив 6-ти річний домен з чудовою історією (але про це потім розповім).

Є сервіси, де можна дізнатися по максимуму всю історію домену. Особисто я раджу вам ці:

http://archive.org/web/

http://www.recipdonor.com/infowhoishist

Рукожопые жопоруки розробників

А ось це проблема номер 1 і саме тому я і відкрив свою студію по створенню сайтів. Як я вже раніше писав — переважна більшість студій по створенню сайтів роблять шлак, які і просувати то після них не хочеться. Банально не налаштовують сайт під просування і називають цей комплекс заходів SEO оптимізація, винісши за нього окрему оплату.

В загальному вигляді — найпростіше подивитися на плавність індексації вашого сайту. Тобто кількість сторінок індексу Яндекс повинно бути максимально наближене до числа сторінок в індексі Гугл, а якщо ж вони відрізняються в кілька разів — необхідно шукати причину і вона може іноді бути дуже плачевною.

ВАЖЛИВО! — перевіряти індексацію треба тільки прямими запитами до пошуку будь-яких сторонніх сервісів і ніякого Яндекс Вебмастер (він показує в корінь не вірні значення по індексації сайту).

Вчора проводив аудит одного сайту в індексі Яндекс 1 000 сторінок в індексі Гугл 300. Начебто нормально, та тільки це маленький корпоративний сайт, що рекламує 10 товарів. Звідки ж на ньому стільки сторінок?! Заліз я в видачу Яндекс і почав аналізувати, а там:

 

 

Продають посилання з сайту

 

Продають посилання з сайту

Продають посилання з сайту