К постам Опубликовано: 2016-12-23

Як зайняти до 80% топа з допомогою присутності на авторитетних майданчиках

"Один сайт добре, а два краще!"
/ Стародавня seo-мудрість /

А 8 своїх сайтів в ТОП10 ще краще. І тут не треба пояснювати чому. Але як це зробити так, щоб не порушити правила пошукових систем, не потрапити під фільтр афіліата і отримати майже весь трафік з пошуку з важливого запитом?

Як зайняти весь ТОП і не отримати фільтр

Деякі магазини використовують поділ проекту на кілька складових (окремі сайти), найчастіше це комерційний і інформаційний. Наприклад, комерційний сайт — це інтернет-магазин або агентство (наприклад, туристична), а інформаційний — це окремий форум, статейний ресурс, співтовариство або сервіс. Плюси тут в тому, що за деякими запитам можна мати два своїх сайту у видачі, а також обмінюватися один з одним посиланнями, що ніяк не суперечить правилам пошукових систем. Великий мінус в необхідності підтримки і розвитку двох сайтів одночасно замість одного.

Інша стратегія максимально підходить вузьких нішах, магазинам одного товару або компаніям однієї послуги. Також її активно, але не завжди успішно, використовують і в інших випадках. В чому суть стратегії?

Замість створення своїх сайтів використовуються авторитетні майданчики, де можна розмістити інформацію про себе. Так як майданчиків може бути багато, то і в ТОПе можна зайняти більше місць, забираючи практично весь трафік на свій ресурс.

Плюси для SEO

— наявність зворотних посилань і згадок,
— наявність додаткових відгуків,
— переходи на сайт (реферальний трафік),
— зростання брендового складової,
— просування в ТОП декількох сайтів одночасно (другорядні майданчики просуваються, найчастіше, виключно за рахунок свого авторитету),
— відсутність аффилирования і ризиків накладення санкцій.

Які майданчика можна просувати?

1. Соціальні мережі
Напевно, в пошуковій видачі по комерційним запитам ви часто помічали посилання на вконтакте або ютуб. Але тут дещо більше варіантів, в залежності від типу сайту.

— Вконтакте
— Facebook
— Однокласники
— Ютуб
— Можна також використовувати гугл+, пинтерест, instagram та інші

2. Каталоги компаній або товарів
Існує багато товарних каталогів, зразок яндекс.маркету, а також каталоги компаній. Пошукайте, що є у вашій тематиці.

3. Локальні каталоги і бізнес-довідники
Під локальними каталогами маються на увазі різні міські довідники, 2gis-подібні сервіси, Яндекс.Довідник і Google My Business.

4. Форуми
Різні тематичні та околотематические форуми, де можна створити і вести свою гілку. Для просування хороші ті майданчики, свій контент на яких ви можете повністю контролювати, тут максимально підходять соціальні мережі і деякі з форумів.

Приклад окупації ТОП

Тематика: якутські унти
Сайт: elley.ru

Займає більшу частину ТОПа по цільових запитах в Google і Яндекс.

Скріншот #1: [унти новосибірськ, Google]

Унти новосибірськ, пошукова видача Google

Зеленим виділені сайти, що належать компанії Эллей (практично, весь перший екран). Праворуч по локальному запитом відображається детальна інформація про магазин з картою і контактами.

Скріншот #2: [якутські унти, Google]

Якутські унти, видача Google

Тут 7 з 9 результатів в ТОПе належать одній компанії. 4 з них це соцмережі.

Вконтакте: https://vk.com/elleynsk
Однокласники: http://ok.ru/magazinell
Facebook: https://www.facebook.com/Elley.Yakutian.Unts
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SFKC3bfQJ8k

Також використовуються локальні довідники (на скріншоті один з них):
http://novosibirsk.flamp.ru/firm/ehllehjj_firmennyjj_magazin_untov-141265770847777
http://nsk.blizko.ru/firms/12981212

Скріншот #3: [якутські унти новосибірськ, Яндекс]

Якутські унти новосибірськ, ТОП в Яндексі

В Яндексі теж все нормально :) велика частина ТОПа захоплена.

Бонус: Контекстна реклама

Крім озвучених вище ресурсів можна використовувати контекстну рекламу (спецрозміщення), як для сайту, так і для соціальних мереж, займаючи ще більше місця у видачі.

Якщо ви ще не використовуєте соціальні мережі і бізнес-довідники, при цьому працюєте у вузькій ніші, то варто переглянути свої стратегії. Тут є великий потенціал.