К постам Опубликовано: 2016-12-04

Як створити сторінку сайту, яка буде генерувати трафік?

Кожен власник сайту стикається з проблемами в просуванні нової сторінки або тематичного розділу. Причини таких проблем абсолютно різні, і можуть йти в корінь розробки сайту.

Іноді створення і просування окремої сторінки відкриває очі на глобальні проблеми сайту. Ми виявимо їх, і покажемо, як їх уникнути на початковому етапі, а також залучити максимум клієнтів.

Мужик з бананом

Які проблеми виникають при створенні та наповненні нової сторінки

Створення сторінки сайту — складний комплексний процес. Важливо продумати дизайн, юзабіліті і контент. Від цього залежить наскільки буде щільним потік трафіку і який обсяг прибутку генерує сторінка.

Відповідно, слід виділити наступні проблеми при її створенні:

  • застарілий і незручний дизайн і юзабіліті;
  • неунікальний або нерелевантні запитам юзерів вміст;
  • неправильно складене оголошення для РРС-кампанії;
  • неполезная потенційного клієнти перелиновка.

Як виявити проблеми в дизайні і юзабіліті

Необхідно визначити, наскільки сторінка адаптована для потреб сучасних користувачів, і які недоробки змушують їх покидати сайт. Для цього можна використовувати woorank.com.

Вводимо назву сайту і отримуємо сукупну оцінку. Бачимо проблеми, які створюють незручності або перешкоджають йому. На скріншоті одна з головних проблем — не раціонально оптимізовані картинки.

Оптимізовані картинки

Крім того, сервіс визначає, яка інформація на сайті не вірна, а яку варто додати. Це реалізовано за допомогою різнокольорових міток.

Вірність інформації на сайті

Такий комплексний аналіз показує, які проблеми юзабіліті, SEO та дизайні заважають сайту займати топові позиції в пошуку. Важливо звернути увагу на ті проблеми, у яких найвищий пріоритет. Їх вирішення дозволить вийти на новий рівень розвитку, і залучити більше трафіку.

Як писати якісні статті

Після того, як пошукові системи істотно ускладнили свої алгоритми видачі при запиті, веб-майстри змушені робити актуальний, корисний контент. Саме корисність — основний пріоритет при формуванні топ-10 пошукової видачі. Проаналізуємо, як оптимізувати пости під потреби потенційних клієнтів, при цьому зробити їх цікавим і інформативним.

У тому випадку, якщо сторінка створена, визначено дизайн, підкручені юзабіліті, варто задуматися, чи буде вона відповідати бажанням користувача. Для того, щоб знайти, які мотиви рухають потенційними клієнтами, використовуємо пошукові підказки. Вони корисні, адже юзери звертаються до них кожен день.

Щоб визначити, які питання найчастіше виникають у користувача при тому чи іншому запиті, використовуємо сервіс Serpstat. Вводимо ключовий запит (в нашому прикладі "самовар"), вибираємо пошукову систему, і потрапляємо на сторінку "Сумарний звіт". Переходимо в розділ "Пошукові підказки". Бачимо тут всі пошукові підказки, які використовують користувачі для швидкого пошуку.

 

Часті запитання користувача

 

Однак, нас цікавлять питання, які вони задають пошуковій системі. З ним простіше написати затребуваний матеріал. Натискаємо на кнопку "Тільки питання", і отримуємо всі потрібні підказки.

 

Потрібні підказки

 

Тепер необхідно написати унікальний текст на тему "Як вибрати хороший самовар" або будь-яку іншу з представлених. Найчастіше на цьому етапі виникає низка складних завдань, які пов'язані з якістю текстів. Наприклад, як позбавитися від сміттєвих слів, або де перевірити свій текст на унікальність.

В такому разі у професійного копірайтера сховано кілька тузів у рукаві. Ми маємо на увазі спеціальні сервіси, які аналізують текст, і визначають слова, які повинні бути видалені.

Перевірку на наявність стоп-слів здійснюють за допомогою сайту Главред. Варто тільки вбити текст, і отримуємо загальну оцінку за його інформативності, і підкреслені стоп-слова. Зауважимо, що цей сайт — не безапеляційний зразок для наслідування. Не варто доводити свій текст до 10-ки, а то від нього залишиться нудний сухий скелет.

Перевірка стоп слів

 

У тому випадку, якщо вигадувати свій унікальний текст немає ні часу, ні бажання, веб-майстри компонують нову статтю з кількох чужих. У такій ситуації можна витратити трохи часу, щоб підвищити унікальність такого посту. Таким чином підвищується довіра пошукових роботів, а користувач не викриє вас в копіюванні чужих матеріалів.

Для перевірки на унікальність існує сервіс text.ru. Вставляємо в нього готову статтю, і отримуємо аналіз. Якщо унікальність тексту низька, в ньому багато води або помилок, сторінка не буде високо ранжируватися в пошуку.

Перевірка на унікальність

 

Як зробити посилання на сторінці корисними користувачеві

Для навігації по сайту значну роль відіграють гіперпосилання. Вони не тільки допомагають користувачеві, але і передають вагу сторінці в очах пошуковиків. Правильно підібрані фрази-анкор і оптимальна кількість посилань є запорукою успішної перелінковки.

найнадійніший спосіб отримати якісні анкор — використовувати досвід конкурентів. Для цього вводимо домен сайту-суперника (у нашому прикладі samovary.ru) і вибираємо пошукову систему. Переходимо в розділ "Ключові фрази".

Ключові фрази

Переходимо в режим відображення деревом. Отримуємо список всіх ключевіков, які відносяться до тієї чи іншої сторінки на сайті конкурента. Тепер вибираємо ту з них, яка найбільш схожа з нашою сторінкою, і проставляємо анкор з отриманими ключевиками.

Список ключевіков

Не слід перевантажувати сторінку великою кількістю посилань. Адекватне кількість розраховується в залежності від загального розміру сайту і статті. Також немає сенсу робити анкором великий фрагмент тексту або заголовок.

Які сторінки конкурентів найуспішніші

Необхідний штрих в нашій статті — визначення сторінок суперників, які залучають найбільше трафіку. На прикладі їх фішок не складно вийти в топ.

Для цього вводимо ключовий запит, вибираємо пошукову систему, і переходимо в розділ "Сторінки-лідери".

Сторінки лідери

 

Сторінки згруповані в залежності від кількості ключових слів, за якими вони ранжуються в пошуку. Нам цікаві інша сортування — за рівнем потенційного трафіку.

Натискаємо по назві показника, і отримуємо сторінки з найбільшим трафіком при попаданні в топ-20. Ймовірно, достатньо дослідити перші 10-20 сторінок в цьому списку для того, щоб зрозуміти, які фрази потрібно додати на нашу сторінку, щоб отримати більше трафіку.

сторінки з найбільшим трафіком

 

Як правильно скласти оголошення для РРС-кампанії

Для залучення максимального припливу клієнтів, при створенні нової сторінки сайту, використовується контекстна реклама. Цей інструмент надійний, і не занадто витратний при правильному використанні.

Не секрет, що запорукою успішної рекламної кампанії є складання крутого оголошення. Кількість знаків, які відображаються суворо обмежені пошуковими системами, тому якісне повідомлення в першу чергу інформативне і оригінальне.

Основне джерело натхнення при створенні таких оголошень найбільш успішні конкуренти. Не обов'язково запозичити ідеї в когось одного, має сенс проаналізувати десятки рекламних повідомлень у контексті.

У цьому нам знову допоможе Serpstat. Вводимо запит, вибираємо пошукову систему, і переходимо в розділ "Оголошення". Отримані оголошення аналізуємо по наповненню. У заголовку має місце назва і короткий опис товару. Тільки по суті: що це таке, і його важливі особливості. Нижче підзаголовок з основними характеристиками.

Аналіз оголошень

 

Для повномасштабного аналізу заголовків і підзаголовків, вивантажуємо дані в зручному форматі з допомогою кнопки "Експорт таблиці".

Підсумки

При створенні нової сторінки виникає безліч проблем, починаючи від дизайну і закінчуючи контентом. Щоб впоратися з ними, варто використовувати комплексний підхід.

Необхідно приділити увагу кожному елементу, який важливий для просування. Починаємо з дизайну, аналізуємо юзабіліті, що важливо для зручності користувача. Далі визначаємо уподобання користувачів і популярні тренди через пошукові підказки.

Після пишемо статтю, причому перевіряємо її на наявність слів-паразитів, тим самим робимо інформативний, цікавий контент. Проставляємо посилання з правильними якорями, запозичуємо фішки конкурентів з найуспішніших сторінок. Останнім кроком створюємо вірусне оголошення для своєї рекламної кампанії.

Як бачимо, кожен елемент займає своє місце в ланцюжку створення і просування нової сторінки сайту. Якщо вона порушиться не чекайте швидкого припливу трафіку.