К постам Опубликовано: 2016-11-15

Як розкрутити сайт своїми силами - поради практиків

Хочете розкрутити сайт своїми силами, але не знаєте з чого почати або знаєте, але недостатньо, щоб почати діяти? У цій статті буде покроково розглянуто алгоритм дій для самостійної розкрутки сайту і дані (там, де це необхідно) конкретні приклади їх виконання. Наведені в цій статті правилам і принципам розкрутки сайтів, і вас обов'язково чекає успіх у цьому починанні. Отже, приступимо.

Як розкрутити сайт своїми силами - 13 правил

1. Подумайте про клієнтів. Насамперед, потрібно чітко уявляти собі людей, для яких створюється сайт. А саме: їх інтереси, очікування, потреби і можливості. Наприклад, якщо це сайт будівельних матеріалів, то відвідувачами будуть люди, які потребують в цьому товарі: будівельники, ремонтники або просто люди, що планують робити ремонт або будувати будинок. Всіх їх об'єднує потреба у якісних матеріалах і, в залежності від їх виду, різні послуги, зразок доставки, навантаження/розвантаження.

2. Фрази, за якими вас знайдуть. Який запит людина може ввести в пошукову систему, щоб знайти те, що йому потрібно, якщо він шукає ваші товари та послуги? У нашому випадку з будівельними матеріалами це можуть бути такі запити: «утеплювач для стін», «будматеріали для дому». Тобто як за загальною тематикою сайту, так і з цілком конкретним потребам. Важливий аспект: Ключові слова - це внутрішні сигнали, які здатні зробити сторінку більш релевантною і з кращим ранжуванням.

Якщо ви зазнаєте труднощів у самостійному складанні семантичного ядра для розкрутки сайту своїми силами, то можна попросити професіоналів. 

Якщо ви впевнені в своїх силах, читайте наступне правило.

3. Перевірка вибраних запитів. Щоб бути впевненим в ефективності підібраних фраз їх слід перевірити на частоту запитів. Крім інших сервісів для цього можна використовувати «Яндекс.Директ», який покаже не тільки кількість запитів за місяць, але і «видасть» схожі запити, які можна також використати для розкрутки сайту. Запит «будматеріали для дому» ввело за минулий місяць 2857 осіб, схожі запити: «купити будматеріали», «доставка будматеріалів і т. д.

4. Упорядкування списку. Критерієм для упорядкування буде служити потенціал вибраних запитів. Перші 40 будуть використовуватися для заголовків статей. Тому, враховуючи це, якщо їх можна залишити без зміни, то так їх і залишаємо. Якщо ні – адаптуємо для нормального сприйняття їх читачем. Ключову фразу «купити будматеріали» можна змінити до читабельного заголовка статті «Придбання будівельних матеріалів»

5. Створення сторінок. Після створення сторінок сайту з відповідним наповненням (статтями) для кожного з ключових запитів, потрібно їх виділити в заголовку теги keywords, th, title, h1, description і в самому тексті 2-3 рази тегом b. Важливий аспект: Унікальність тексту не означає, що це обов'язково хороший контент.

Дуже добре працює наступний спосіб, але він застосовний до всіх сайтів. Текстовий контент на сторінці має бути не менше 6,5 тисяч знаків без пробілів, плюс п'ять унікальних зображень і три відеоролика. Контент повинен бути максимально корисним і повчальним. Напишіть характеристики товару, умови доставки, гарантії, ціни, де можна купити, як використовувати. Продемонструйте, що в підсумку вийде. Розкажіть як правильно щось робити і як не правильно (тут вам і зображення знадобляться). Додайте інструкції як зробити самому. Відгуки відомих в цьому колі (сфері) людей тільки додадуть авторитетності вашого контенту.

6. Залишилися запити. Якщо після завершення 5-го кроку у вас залишилися невикористані ключові запити, то потрібно скласти для них набір сторінок за такими ж правилами.

7. Посилання з головної сторінки. Далі усі сторінки, які ми створили, поміщаються в кореневу директорію розкручуваного сайту. Також обов'язковим є створення посилань на них з головної сторінки.

8. Реєстрація сайту. Зареєструйте свій сайт в Google, Yandex і різних дрібних пошукових системах.

9. Як розкрутити сайт своїми силами - обмін посиланнями. Ввівши в пошукових системах самі «ходові» запити, можна дізнатися, хто займає першу сторінку в списку видачі. Якщо між ними і Вашим сайтом немає прямої конкуренції, то можна запропонувати обмін посиланнями. Кращий варіант – розміщення в підписі посилання на сайт під хорошою статтею, написаною/купленої Вами.

10. Познайомтеся з партнерами. Попросіть своїх колег додати на свої інтернет-сайти посилання на ваш сайт. Важливий аспект: Для пунктів дев'ять і десять. Посилання по раніше є одним з основних сигналів для пошукових систем. Не варто забувати про алгоритми "Пінгвін", "Мінусинськ", "АГС". При нарощування маси посилань "підключайте голову".
Дуже важливо, щоб сайт-донор був якісним. Для створення односторінкового сайту з основними ключовими запитами відмінно підійде будь-безкоштовний хостинг.

12. Постійно оновлюйте сайт. Робиться це шляхом періодичного додавання нових статей, що містять основні і другорядні ключові запити. Але темп публікації не грає ніякої ролі. Іншими словами, зовсім не обов'язково витримувати якісь часові терміни, наприклад, через два дні на третій.

13. Налагодьте контакт з клієнтом! Якщо на сайті вказано контактний телефон – попросіть кого-небудь подзвонити по ньому і перевірити якість роботи даної послуги. Напишіть лист з питаннями і подивіться, як працює ця система. Бажано, щоб всі контактні дані були розміщені на кожній сторінці так, щоб їх пошук не склало праці відвідувачу.