К постам Опубликовано: 2016-12-23

Як потрапити в DMOZ. Коментар від редактора каталогу

“Як потрапити в каталог DMOZ“ — популярний питання від власників сайтів. ЯК і ДМОЗ вважаються одними з авторитетних каталогів в Рунеті, отримати посилання з яких раніше було істотним плюсом для ранжирування в Google і Яндексі. На одному з форум питання роботи з заявками в Дмозе прокоментував редактор і дав дозвіл опублікувати це також на блозі Devaka.ru. Нижче текст коментаря.

Як додати свій сайт в каталог ДМОЗ Як редактор одного з розділів Дмоза, не скажу якого :) можу з усією відповідальністю запитати, а воно вам треба? Вихлопу від нього вже немає, так тримається на старих заслугах і все.

За гроші туди не потрапити, з великою ймовірністю вас кинуть, ніж ви туди потрапите. Взяти гроші за розміщення сайту це грубе порушення для редактора і він вилітає як куля, якщо вирахують :)

Зараз там така кількість не розглянутих сайтів, що навіть супер-мега-крутий сайт може роками чекати своєї черги. Все залежить від розділу і, найголовніше, від наявності в ньому редактора, причому працює (там 70% просто значаться).

Так як редактори всі різні, працюють задарма і, при цьому, все з різним досвідом, то, найчастіше, в деякі розділи потрапити легше, ніж інші, так як все залежить від редактора. Якщо він сьогодні дивився ваш сайт і був злий, то можна тільки від цього пролетіти, хоча це правила забороняють, але людський фактор не скасовується.

Повторно відправляти сайти не варто частіше ніж раз в пів року, подача в різні розділи не дасть результату (хоча бувають винятки), а загалом там один принцип, — подав і забув на пів року мінімум :)

За що сайт не потрапить в каталог:

— говносайт будь-яких типів і напрямків;
— варез;
— сайт, зроблений під сапку чи іншу біржу;
— корм для павука;
— сайти з афілійованими посиланнями;
— велика кількість реклами, тим більш мерзенної і вірусної реклами;
— недороблений сайт, порожні розділи;
— даремне вміст;
— сайт не відрізняється від більшості схожих в його сегменті (не представляє інтересу);
— і таких пунктів ще багато.

Для компаній і приватних фірм — самий жорсткий відбір. Важливо навіть наявність посилання на опис компанії, її адрес, телефонів, реквізитів, без цього точно не потрапить.

Треба тверезо оцінювати свої сайти, а потім подавати у великі каталоги :) на авось там не проскочить!

P. S. Краще перед відправкою в ДМОЗ подайте заявку на платну реєстрацію в Яндекс.Каталог, модерація таких заявок 1-5 днів, і якщо прийде відмова, то і в ДМОЗ, швидше за все, не візьмуть :) і чекати довго не треба.