К постам Опубликовано: 2016-12-23

Топ 5 міфів в SEO, які все ще живі в 2016 році

Особисто мене дивує факт того, що деякі сео міфи, які стояли біля самих витоків пошукової оптимізації актуальні й донині, т. к. я нерідко бачу рекламні оголошення, що пропонують прогін по каталогах і деякі мої клієнти раз за разом задають одні і ті ж питання, які в основі своїй містять давні помилки.

 

5е місце — meta Keywords

Запитують мене про нього постійно! І після моїх слів, що заповнювати його немає сенсу запитують ще раз — «ну ви скажіть, що туди все-таки розмістити, а ми заповнимо, адже гірше те не буде«. Ні, блін, буде! Кейвордс це спам в чистому вигляді. Єдине призначення цього тега — вказати пошуковій системі по яких запитах слід ранжувати дану сторінку, але це мало актуальність в настільки старо-давні часи.... Коли пошукач сприймав різні відмінки, як різні запити. Сучасний пошук найбільше терпіти не може, коли йому кажуть, що він повинен ранжувати вище, а що нижче.

 

При переспаме meta keywords, а так само зайвому заповнення тегів картинок img і alt приходить «фільтр без назви» — не найприємніша штука, скажу я вам!

4е місце — прогін по каталогах

Я б не підняв цю тему, якщо б у багатьох відомих і досить авторитетних блогерів не світилося в постах про користь прогонів по каталогах та про реєстрацію в каталогах у загальному вигляді. Не буду називати імен, щоб не підірвати заслужені авторитет оних.

Просто скажу, що каталоги сайтів (крім таких, як як, ODP та кількох десятків інших) уособлюють собою пошуковий спам в чистому вигляді. Взагалі нічого крім негативу від каталогів отримати неможливо!

3е місце — ТИЦ і PR

А це улюблена тема для розмов у багатьох моїх клієнтів — ТИЦ ;) Часом так само запитують про PR, але помітно рідше.

Постараюся пояснити популярно — ні те ні інше зараз не працює.

PR був офіційно скасований більше 2х років тому — те, що ви зараз можете бачити в різних сервісах — останнє записане значення! Чисто технічно PR залишився, але він став внутрішньої метрикою, яка не доступна для широкої публіки!

ТІЦ ж ніколи і ні на що не впливав! Хоча ні, впливав і впливає на 2 фактори:

 

  1. ціна продажу посилань на біржі
  2. позиція в Яндекс каталозі

 

Більше користі від даного показника немає ніякої. Хоча приємно, коли ТІЦ зростає, не сперечаюся ;)

 

2е місце — тексти бувають унікальні, або не унікальні

 

В загальному вигляді так! Але хто вам сказав, що пошуковику до цього є діло?

Постійно мені кажуть — я знайшов офігенного виконавця, який напише мені текст 30/1000 , я перевірив його на унікальність, він унікальний, все кльово — тепер мій сайт виросте! Ні, блін, нікуди він не виросте!

В рамках даного блогу я постійно намагаюся пояснити своїм читачам 2 дійсно важливих фактора хорошого тексту, на які найбільше дивляться пошукові системи:

  1. форматування
  2. ширина охоплення тематики

Якщо ваш текст повністю унікальний, але погано відформатований і якщо таких текстів у вас багато — все може бути погано настільки, що фільтр можна зловити! Активно боротися з SEO онучами Яндекс почав ще 8 років тому!

 

Ну а тепер найголовніше — спробуйте написати для сайту 100 просто унікальних текстів — що зміниться? — так рівним рахунком нічого крім того, що ви витратите гроші на ці 100 текстів. Щоб отримати зростання відвідуваності кожен текст повинен не тільки містити 1-2 ПК ключа, але, що найголовніше, повинен повністю розкривати поставлене в ньому проблему. Приміром, якщо текст заточений під запит — "'електронні кальяни", то в тексті ви повинні розповісти про те, що це таке, про те, які вони бувають, про те, чи можна зробити їх своїми руками, про те, заборонені вони і т. д. І все підтеми ви повинні брати не з голови, а з статистики Яндекс (підтеми в Wordstat, пошукові підказки, пов'язані запити і т. д.). Тільки такі тексти змусять ваш сайт рости!

1е місце — не можна розміщувати на сайт багато статей разом

Суть питання — «якщо разом розмістити на сайті 100/500/1000/n статей на сайт може бути накладено фільтр«. Найцікавіше — багато відомих seo'шники підтримують цю гіпотезу. Скажу вам чесно — маячня сивої кобили. Скільки статей ви не розмістили на сайті, якщо статті реально якісні — буде тільки позитивний ефект для вашого сайту і ніяк інакше!

Але тут є 1 важливе відступ. Уважно подивіться на пункт під номером 4. Якщо у вас тексти, які просто «унікальні», то за різке розміщення великого чиста таких текстів і справді може бути фільтр!