К постам Опубликовано: 2016-12-23

ТОП 3 — ваші таргани, які заважають бути сайту в ТОП

Сьогодні буде незвичайна тема! У минулих постах я давав поради, які допомагають поліпшити ранжування сайту, а сьогодні поговоримо про тарганів у голові власників сайтів, які перешкоджають успішному сео просування.

Не варто ставитися до цієї статті як до жарту чи провокації — тут немає ні того ні іншого, все на повному серйозі!

Якщо ви власник сайту і плануєте замовити просування, то інформація нижче буде для вас як не можна до речі! Якщо ж ви вже просуваєте свій сайт — спробуйте прийняти ідеї, описані нижче, а не відштовхувати їх заздалегідь, мовляв ви всі знаєте.

ТОП 3 тарган — закриті двері

Людина, який вирішив, що він відмінно знає що-небудь просто зачинив перед собою двері, за якими могло бути щось більше...

 

Знаю людей, які беруть і доводять до знемоги всього одну групу факторів. Найбільш часто можна зустріти з покупкою посилань. Власник сайту щомісяця витрачає 10-20 тисяч рублів на покупку нової партії якісних вічних посилань і свято вірить, що позиції його сайту тримаються саме завдяки цьому нехитрому дії. А те що треба постійно покращувати сайт і розширювати семантику він пропускає повз вуха. У підсумку тренд відвідуваності з роками має негативну динаміку, в чому винна, мабуть, зростаюча конкуренція і проект повільно чахне в чому винне вмираюче seo, як напрям і Яндекс, який насильно штовхає всіх у свій довбаний Директ...

 

Буває і інший варіант коли людина ллє на сайт кілотонни Діректа, але у сайту навіть розклеєні дзеркала і відсутня каноникл на сторінках пагинации. Варто сказати йому, що ефективність сайту можна пристойно підняти завдяки внутрішньої оптимізації та підготовці статей він каже, що йому цілком достатньо Діректа, який чомусь з кожним місяцем стає все менш ефективним, тому що недбайливі конкуренти його безбожно скликивают, так і клієнт вже не той...

 

Бувають ще більш екзотичні ситуації, наприклад з бюджетом на рекламу. Є у мене знайомі проекти, які витрачають на рекламу сайту близько 10 000 в місяць. І реклама дійсно ефективно працює. Тут вам трохи Діректа, трохи статей, трохи посилань — все чудово. Коли говориш їм спробувати підняти бюджет на Директ і тоді відразу ж зростуть доходи — можна від них чути фразу, мовляв 10 000 на рекламу це і так багато, а те що при подвоєнні рекламного бюджету відбудеться практично і подвоєння прибутку вони не можуть собі дозволити прийняти, адже 10 000 на рекламу це і так багато...

 

Бувають ще більш екзотичні приклади — коли наймається цілий штат співробітників, які пишуть тексти для сайту, роблять крауд, іноді навіть контролюють ставки в Директ (хто в темі — поржет ;) ). Навіщо? Мені стає не по собі від думки, що десь в офісі сидять кілька копірайтерів на ставкою і строчать тексти і залишають рекламу по форумах, а сполучною ланкою є сам власник сайту, який раптом, ні з того ні з сього прозрів і пізнав таємниці SEO.... А може це йому лише здалося? І сидять дівчатка на ставкою і строчать тексти, а задоволений власник сайту іноді вбиває в пошук цільові запити і бачить свій сайт на перших рядках — дівчинки не дарма їдять свій хліб (хто в темі — особливо голосно поржет ;) ).

 

ТОП 2 тарган — ВЧ запити

 

насправді хотів даний пункт поставити на перше місце, але все-таки таких інцидентів стає все менше, тому що загальна грамотність замовника сео послуг невблаганно зростає. Але вони все ще серед нас і деколи доходить до абсурду — у мене є один знайомий власник студії, який завзято, розриваючи на собі матроску бореться за ТОП по кільком цільовим для нього ВЧ запитам...

Можливо ви один з них? Адептів старого світу ;) На блозі я вже багато раз приводив аргументи неспроможність такого підходу і не раз ще скажу.

Якщо копнути тему глибоко, то виникає цікавий процес. ВЧ просування нерозривно пов'язане з трафиковым просуванням. Успішне просування сайту по трафіку і детальна проробка семантики і структури в переважній більшості веде до сильного росту ВЧ запитів, включаючи позиції в ТОП 10, в той час, як класична схема ВЧ просування не має практично ніякого впливу на трафік сайту.

 

Чого тільки варті персоналізація видачі (привіт динозаврам з минулого пункту) і однорукий бандит (знову привіт, динозаври).

 

Постараюся все-таки розібрати це питання категоріями, більш зрозумілими бізнесменам, ніж просто власникам сайту. Припустимо у нас є 2 підходи — трафиковый і просування ВЧ.

 

При ВЧ підході ми маємо максимальний вихлоп в якості успішного результату.

При трафіковому підході ми маємо той самий вихлоп в разі успіху.

 

Тоді в чому різниця? А різниця в дорозі до мети!

 

Термін виведення з ВЧ 6 місяців і більше, проміжні результати повністю відсутні. Тобто, при такому підході необхідно платити гроші пів року сподіваючись на те, що трапиться ТОП. Знаєте, як це зазвичай буває? Власник сайту з величезним ентузіазмом і посмішкою на очах віддає свої гроші після розмови зі солодкуватим менеджером. На другий місяць просування посмішка все ще широка, адже турботливий менеджер часто телефонує і розповідає про майбутні позиціях і відвідувачів. Час йде, менеджер дзвонить все рідше, відвідувачів як не було, так і не передбачається, зате студія регулярно повідомляє про те, що запити ростуть і ось ось наблизяться до ТОП 10, де різко буде прорив трафіку. Ну і в кінці... Може бути в кінці сайт потрапить в ТОП 10 і все буде добре!

 

Що ж нам дає трафиковый підхід? Це підхід, який за визначенням не може провалитися, тому що його основа-це написання для сайту великої кількості статей , які в будь-якому випадку будуть приносить трафік. І ефекту тут не треба чекати пів року. Тобто, виходить, що трафиковый підхід забезпечує ефективність, що стоїть на одному рівні з ВЧ підходом, спрацьовує у будь-якому випадку і спрацьовує помітно раніше! Це не гіпотеза — так і є! І який взагалі сенс просуватися по ВЧ — можете мені відповісти?

 

ТОП 1 тараканище — «Всі тексти для сайту я пишу сам»

 

Ось це головний перл. Це не просто тарган — це тиранозавр з вусами, якого, на превеликий жаль, мені іноді доводиться зустрічати. Існують власники сайту, які впевнені, що їх дітище повинні бути тільки якісні, вилизані до блиску експертні тексти. Ну що ж.... Не можна з ними не погодитися — експертні тексти будуть позитивно позначатися на конверсії і це суттєвий плюс, але чи думали ви що на іншій чаші ваг?

 

Давайте краще наведу живий приклад. Був у мене один знайомий, який вважав, що він пише дуже круті тексти для сайту, які спонукають відвідувачів купити. І він був правий — його тексти давали сайту пристойну конверсію, що вселяло в нього гордість за свої труди і спонукало до нових подвигів. У підсумку він працював на звичайній роботі, а вечорами приходив додому і готував тексти для свого дітища інтернет магазину (тему називати не буду). Писав він дійсно якісні і цікаві тексти, які і справді було дуже цікаво читати і пошуковим системам вони подобалися. Все було так, як він хотів. У підсумку це тривало біля 2-х років. Магазин наповнювався статтями, якісними статтями, органічний трафік стабільно зростав. І за 2 роки інтернет магазин став приносити близько 30 000 чистими на місяць, завдяки чому ентузіазм власника поступово зійшов нанівець і проект був покинутий. Стільки сил і часу, а віддача занадто мала... В підсумку він пішов в off-line бізнес, зрозумівши, що інтернет і магазини це херня і всі вже давно зайняли сайти-монополісти.

 

Кому треба — знайде в цій історії себе.

 

Поряд з персонажем з минулої історії, в місті Н жив інший хлопець, який вже мав невеликий off-line бізнес, який йшов з величезним скрипом і він вирішив спробувати свої сили в інтернет. Далі був розроблений якісний магазин, опрацьована структура і найняті копірайтери. Протягом кількох місяців було підготовлено понад 1 000 000 символів тексту, які були залиті на сайт. Більше того — ще близько 1 000 000 символів було нахабно зідрано з сайтів-конкурентів за допомогою парсера. Так само були здерті всі товари і автоматично вибудувана огроменная товарна матриця з неуникальными описами ;) Як скажуть справжні цінителі експертного контенту — тексти «лайно», яке просто місцями вставлені ключевики. Ок, нехай буде так, але вже через 2 місяці відвідуваність цього сайту перевищила приклад з минулого абзацу, а вже через пів року сайт приносив понад 200 000 чистого прибутку на місяць. Так, тексти були не такі хороші і багато користувачі їх не читали, зате сайт отримав позиції і відвідуваність.

 

Думаю, що варто серйозно задуматися над цим прикладом перш ніж починати готувати тексти для свого улюбленого магазину самостійно. І знаєте, що найцікавіше?! При другому підході сайт виходить на хороший рівень прибутку швидко і вже через пів року його існування ви можете дозволити собі найкращого копірайтера, який напише по темі нітрохи не гірше, ніж ви!

Вибір завжди залишається за вами, але тут просто треба зрозуміти, що сео-це чистої води маркетинг, тобто реклама, спрямована на отримання прибутку і є однією з найбільш важливих характеристик є тут я швидкість повернення інвестицій, які у випадку з самостійною підготовкою вами текстів можуть взагалі ніколи не повернутися.

Висновок

І це далеко не всі таргани, які заважають сайтів розвиватися. Задумайтеся над темами піднятими в цій статті і, можливо, вже сьогодні ви зможете якісно змінити свою маркетингову політику.

А поки реальний приклад з мого досвіду. Є в мене один клієнт, який вже багато років платив невеликої студії щомісяця за рекламу Директ. І він був дуже незадоволений, але справно платив. Коли я йому радив налаштувати автоматизовану потоварную рекламу Директ за допомогою генератора оголошень — він ставився до моєї ідеї вкрай недовірливо, але я його все-таки вмовив. У підсумку — генератор сам зробив 6 000 оголошень за один вечір і менш ніж за 3 дні ми розгорнули рекламну кампанію, де вартість кліка склала близько 4-х рублів (в той час, як раніше у нього 1 клік коштував близько 16 р), а число кліків більше 500 в день (проти 50 раніше), що дало йому замовлень в кілька разів більше, ніж у найкращий день і змусило в терміновому порядку збільшувати штат співробітників. Так що задумайтесь над рекламою свого сайту ще раз...