К постам Опубликовано: 2016-12-04

SEO кейс: виходимо з під фільтрів Яндекс і Гугл і твердо займаємо ТОП, працюючи анкор листом

У даній статті ми розберемо цікавий приклад! Не дуже гарний сайт з величезним безліччю проблем знаходився на самому дні. Яндекс його покарав за все, що тільки можна покарати, включаючи фільтр за накрутку ПФ. Гугль сайт так само злюбив, а виною всьому недбайливі продвигаторы, для яких ушатать сайт раз плюнути, адже у багатьох SEO компаній потік, при якому цінність клієнтів з невеликими бюджетами на просування в прогресії прагне до нуля. Вся розкрутка полягає у 2-х простих діях — написати кілька статей, заспамив їх ключами і купити туди посилань з якого-небудь сеопульта. На цьому все. Варто відзначити, що трастові сайти при такому підході іноді можуть навіть мати тимчасову позитивну динаміку, але звичайні ресурси без хорошої історії просто гинуть і дану картину я бачу постійно.

В загальному сайт був мало того, що зроблено не якісно, так він ще був і убитий конвеєрним просуванням. Я вже не раз писав, що далеко не кожен сайт я беру в роботу, але цей все-таки взяв, т. к. відразу знав, що впораюся і нижче я розповім чому.

Вступна

Тематика — карнизи. Адреса сайту — http://profilkarniz.ru/ Фільтри і Яндекс і Гугл. Сайт був у вкрай жалюгідному стані завдяки невмілого просування. Ми вибрали просування 100 НК запитів і зняли їх позиції на початковому етапі:

 

Позиції карнизів до початку просування

 

Відвідуваність сайту мала хорошу динаміку вниз ;) Наочно видно фільтр Яндекс за накрутку ПФ:

Фільтр ЯНдекс за накрутку ПФ

 

Провал відвідуваності

 

Так само чітко видно фільтр Гугл:

Фільтр Гугл

 

Основа всіх бід в даному випадку — посилання на сайт, а точніше їх анкор, де на перших місцях стояли явно комерційні анкори. Мені відразу було зрозуміло, що копати необхідно саме в цьому напрямку.

Робота над анкор листом

Багато хто , побачивши таку картину з сайтом, починають судорожно позбуватися всіх посилань на сайт, писати вебмайстрам тих майданчиків, посилання з яких важко зняти, але даний підхід неправильний. Існує інший, набагато більш надійний і ефективний спосіб (мова тут навіть не про подклейке).

Головне правильно закупити посилання і результат не змусить себе чекати. Так, посилання відмінно працюють як в Яндекс , так і в Гугл. Правда для Яндекс все-таки набагато важливіше тексти, правильні тексти з правильною структурою (статтю зовсім скоро опублікую — вона вже в процесі).

загалом основний вектор роботи над даним сайтом — правка анкор листа, яка, звичайно ж дала свої результати. Сайт не тільки позбувся фільтра Гугл, але і отримав Топові позиції по всім необхідним вимогам. Справедливості заради варто відзначити, що дані маніпуляції ніяк не вплинули на ПФ фільтр Яндекс. Постійні листування з Платонами і коли прийшов час чергової амністії сайт був випущений.

Тепер його динаміка відвідуваності розвернулася на 180 градусів і має вигляд:

 

Динаміка росту сайту про карнизи

 

 

А ось і позиції сайту:

Позиції сайту profilkarniz зараз

 

з Гугл все дуже добре:

 

Динаміка переходв з Гугл

Додатково

Додатково для сайту постійно готуються тексти за розробленим заздалегідь контент плану, що дозволяє стабільно збільшувати кількість сторінок в індексі, а число сторінок в індексі Яндекс один з найбільш значущих факторів:

 

Динаміка індексації сайту в Яндекс

загалом тепер тільки вгору!

Хоча дизайн сайту мені особисто не дуже подобається ;) Але це вже окрема історія.

Висновок:

Ніби ж і не конкурентна тематика, але минулі оптимізатори примудрилися ушатать сайт просто до межі, так що будьте обережні з вибором виконавця на розкрутку сайту!