К постам Опубликовано: 2016-12-23

SEO кейс. Просування інтернет магазину мотоекіпіровкі

Продовжую цикл статей про моїх роботах. На цей раз поговоримо про сайт kixmoto.ru

Даний інтернет магазин я піднімав з нуля. У загальному вигляді піднімати сайт з нуля найчастіше простіше, оскільки його ще не встигли зіпсувати різні "продвигаторы" + у молодого сайту завжди простіше реорганізувати структуру. Та й взагалі пошуковики "зустрічають по одягу". Якими будуть перші місяці життя сайту так і складеться його подальше життя з точки зору отримання пошукового трафіку. Саме тому просування молодого сайту це відповідальний процес, адже зіпсувавши все з самого початку набагато простіше надалі буде створити новий сайт, ніж розгрібати проблеми, що накопичилися. У даній статті я розповім про своє бачення просування молодих сайтів на живому прикладі.

З чого почати

це Основа основ семантика. Про це я багато разів писав на блозі. Але ця фраза вже стала дуже популярною, побитої настільки, що їй просто перестали надавати серйозне значення. Це з розряду того, як на пачках сигарет пишуть про можливі хвороби і всі курці про це знають, але як-би і все-одно...

А адже семантика це основа успіху просування будь-якого сайту! Я вже не раз писав на блозі, що немає сенсу боротися з усіма вашими конкурентами за одні і ті ж запити! Взагалі ніякого сенсу. Та, незважаючи на це, я постійно зустрічаю клієнтів, які свято вірять, що їх ЦА (цільова аудиторія) може бути тільки по таким запитам (як правило ВК ВЧ). І кожен раз мені доводиться з самого початку пояснювати, що в пулі кожного ВЧ запиту понад 70% холодних, просто крижаних лідів і тільки невелика частина від цього, здавалося б, величезного трафіку — цільові гарячі клієнти. У підсумку, в перерахунку на складність і бюджет просування вартість 1 ліда тут багаторазово вище, ніж при просуванні по ПК.

Взагалі основа семантики це визначення рівня конкурентності запиту. Якісна семантика містить цільові ПК запити і не варто плутати ПК і НЧ — запити з низькою конкуренцією можуть мати дуже високу частотність і навпаки!

насамперед у даного сайту ми виділили велику семантичну групу (близько 5 000 запитів) з детальним аналізом конкуренції по кожному окремо узятому.

Далі виділили 200 ПК запитів, які і запустили в просування. Поки мої копірайтери готували правильні статті настав час другого найбільш важливого етапу просування молодого інтернет магазину — детальні аудити та впровадження правок на сайт, а так само впровадження комерційних факторів Яндекс, які при правильній роботі дають величезний бонус до ранжирування сайту.

Пару слів про КФ Яндекс

КФ (комерційні фактори ранжирування) — один з найбільш молодих, але незважаючи на це — найбільш потужних і легко керованих факторів ранжирування Яндекс. Незабаром я напишу велику статтю про налаштування комерційних факторів Яндекс, а поки перерахую деякі фактори, які були впроваджені на даному проекті:

 

  1. ширина товарної матриці — один з найважливіших чинників ранжирування (приклад впровадження на ще 1 клієнтський проект)
  2. розділи про нас, доставка, як замовити, відгуки, FAQ, огляди (експертні статті)
  3. модуль зворотного дзвінка і on-line консультант
  4. супутні товари і відгуки в картках
  5. віджет ВК наскрізним блоком
  6. детально заповнений розділ контакти

Для збільшення конверсії був встановлений скрипт зворотного дзвінка.

Як підсумок — низькоконкурентна семантика, детальні правки аудитів, налаштування комерційних факторів і закупівля посилань і статей, укупі з виробленої мною стратегією показали гідний результат.

Ми отримали стабільне зростання сайту навіть у той час, коли сезонна частотність основних запитів йшла вниз (дивимося графік сезонності). Як можна бачити на графіку сезонності — у Вересні частотність основних запитів різко йде вниз, незважаючи на це му отримали сильне зростання відвідуваності навіть у цей період! Денний трафік магазину стабільно завалює за позначку 800 відвідувачів на добу, за умови, що сайт піднімався практично з нуля.

 

Динаміка зростання відвідуваності сайту

 

Денна відвідуваність інтернет магазину

Графік сезонності запитів