К постам Опубликовано: 2016-12-04

РМЯ, як сео трамплін

Раніше я обіцяв розповісти про одну секретну сео методику, яку використовують студії для найбільш важливих клієнтів. Називається вона РМЯ трамплін. Основна мета методики швидко розкрутити сайт з нуля в будь-якій тематиці. Цікаво? Тоді читайте далі.

 

Вступ

В рамках даного блогу я часто кажу про те, що Директ може дуже сильно впливати на сео. Варто також розуміти, що цей вплив може бути як позитивним, так і негативним. Наприклад, неправильно налаштований Директ, коли на одне оголошення у вас сотні ключових слів, коли неправильно налаштована минусация і регіони – такий Директ буде як камінь тягнути сайт на дно.

Якщо ж Директ налаштований дійсно професійно, то SEO буде впевнено йти вгору завдяки цілому ряду факторів не останнім серед яких буде банальний показник відмов.

Але прокачувати СЕО за допомогою Директ досить дорого і з цим важко посперечатися. Але ви випускаєте з виду такий чудовий інструмент, як РМЯ, який дозволяє в найкоротші терміни збільшити відвідуваність абсолютно нульового сайту, але дана методика буде працювати лише в тому випадку, якщо ваш сайт і справді конкурентоспроможний. Якщо ж сайт гівно, то жодного ефекту від даної методики чекати не варто!

Суть методики

Тут все дуже просто, з одного боку, і досить важко з іншого. Основна мета – отримати гори дешевого і цільового трафіку. Насправді це не так просто, як може здатися.
Необхідно скласти детальний майндмап вашої тематики та прилеглих тематик. Наприклад, якщо у вас своя WEB-студія, то прилеглої тематикою буде доставка води або заправка картриджів.

Далі необхідно правильно скласти оголошення і рівномірно розподілити їх по сторінках сайту. ВАЖЛИВО! – весь трафік від Директ не повинен припадати на кілька сторінок сайту, сторінок повинно бути багато, інакше практично ніякого ефекту не буде.

 

У підсумку все що вам потрібно – запустити багато цільового трафіку з РМЯ на різні сторінки сайту і трафік цей повинен охоплювати не тільки прямі запити нашої тематики, а й суміжні тематики, тим самим (якщо відмови будуть не великі) ми покожем пошуковику, що наш сайт охоплює не тільки одну тему, але і сусідні, тобто має широку внутрішню семантику,а цей фактор, як відомо є основоположним для Яндекс.

Середня вартість кліка може варіюватися від 3 до 10 р. Особливо примітний той факт, що якщо у вашого сайту висока конверсія, наприклад у вас блоголендинг за моєю технології, то більша частина прийшов РМЯ трафіку буде конвертована і з лишком окупить витрати, а бонусом стане сильний СЕО ефект.

Резюме

Якщо у вас молодий сайт і вам потрібен швидкий старт — РМЯ трамплін є для вас святим Граалем, оскільки дозволить в найкоротші терміни зібрати інформацію про ПФ сайту і якщо вони реально круті сайт почне отримувати заслужений трафік!