К постам Опубликовано: 2016-12-23

Реальний приклад просування інтернет-магазину з нуля

Сьогодні хотілося б розповісти про 1 клієнтський проект, який я піднімав з нуля. Основою тут була робота над структурою сайту і семантикою. В даній тематиці структура це основа, т. к. загальна конкуренція не дуже висока і правильна розбивка та структуризація запитів дозволяє набирати трафік величезними темпами при мінімальних бюджетах на посилання. Ну і про комерційні фактори Яндекс так само не можна забувати!

Вступ

 

Першим ділом, як і годиться, для сайту було зібрано велике семантичне поле. В нього увійшло приблизно 7 000 запитів з точною частотністю понад 10.

 

Далі, по кожному запиту були зібрані детальні дані за рівнем конкурентності, частотності, геозависимости та багато-багато іншого (всього близько 20 параметрів)

 

Потім запити були розбиті на групи і настав найскладніший етап – аналітика структури сайту.

 

Початкова структура була катастрофічно не правильною, оскільки в даній тематиці превалюють запити виду відгуки та запити з вмістом міста, а так само величезна кількість різних брендів. В початковій же структурі сайту були тільки категорії, наприклад:

  • Відлякувачі гризунів
  • Відлякувачі птахів
  • Відлякувачі собак і т. д.

Така структура повністю йшла в розріз з семантичним полем з даної тематики, через що довелося повністю переглянути і перебудувати всю структуру сайту.

До кожної категорії в підсумку були причеплені сторінки, заточені під окремі великі міста, а так само окрема сторінка з відгуками виду «назва категорії + відгуки». Одним цим число сторінок сайту зросло в кілька десятків разів.

В результаті у кожній категорії з'явилися підкатегорії виду:

  • бренди (Чистон, ЭкоСнайпер, Град і т. д.)
  • Основні міста
  • Підкатегорія Відгуки

Все це ви можете бачити на прикладі будь-якої категорії, наприклад — http://otzverey.ru/otpugivateli-krys-i-myshey/

 

Далі залишилося тільки заповнити їх унікальним контентом для чого були найняті 5 копірайтерів.

Приблизно за півтора-2 місяці величезний пул необхідних статей був розміщений на сайті.

Паралельно з цим була проведена об'ємна робота над комерційними факторами Яндекс. Маленький магазинчик, якому менше 3-х місяців від роду по комерційним факторів став перевершувати багато топові інтернет магазини сучасності, обзавівся номером 8 800, сторінками гарантія та FAQ і т. д.

Пошукова система це ж машина і ця машина тепер думала, що наш сайт це найбільший представник даної тематики, адже КФ у нас були на висоті, товарна матриця вище, ніж у будь-якого конкурента, всі тексти унікальні, а посилання куплені тільки на кращих донорах.

Відвідуваність не змусила себе чекати і активно зростає, як сніжний ком:

 

 

Розкрутка Отзверей