К постам Опубликовано: 2016-12-23

Push.World: технології браузерних push-повідомлень як ефективний інструмент заробітку в e-commerce

Не так давно з'явився новий канал комунікації сайтів з користувачами — браузерні push-повідомлення (або пуши). Вони повідомляють про зміни на сайті або є рекламними повідомленнями. Користувач бачить пуши як спливаючі вікна, навіть якщо сайт не відкрито браузером, тобто оповіщення працюють у фоновому режимі. Доставити пуш користувачеві можливо тільки в тому випадку, якщо він на них підписався.

Push повідомлення - ефективний інструмент заробітку в eCommerce

Push-повідомлення дуже швидко освоїли новинні сайти, в першу чергу, «Медуза», Lenta.ru і РБК. Однак цей канал можна використовувати не тільки для новин. Він як не можна краще підходить для ефективної взаємодії з користувачем в e-commerce і найближчим часом істотно доповнить е-мейл і смс.

Технологія Push ідеальна для коротких повідомлень про нові товари, послуги, акції тощо, які раніше робилися через е-мейл розсилання. Її відрізняє дбайливе ставлення до користувача: вона виключає спам і дозволяє відвідувачеві сайту не залишати свої дані.

Сьогодні ми розглянемо сервіс зі створення та надсилання push-повідомлень, розроблений компанією Push.World. Незважаючи на те, що на ринку він з'явився відносно недавно, технологічно він багато в чому перевершує більшість аналогічних сервісів.

Основна особливість Push.World полягає в тому, що він створювався спеціально для роботи в e-commerce. На відміну від інших сервісів, розробники Push.World прагнуть вирішити завдання надсилання персональних пушей передплатникам. Набір інструментів по роботі з лояльністю користувачів дозволяє йому бути ефективним інструментом просування як в e-commerce, так і в просуванні контентних ресурсів.

Трохи про історію пушей

Спочатку пуши з'явилися на мобільних пристроях і використовувалися переважно в іграх. Браузерні пуши з'явилися кілька років тому на платформі Apple, їх використовували великі американські сайти, такі як Amazon, New York Times і пр. надалі технологією зацікавилися Google і Mozilla Foundation, які стали розробляти можливість використання пушей в своїх браузерах. Це дозволило браузерних пушам стати масовим явищем.

Зовнішній вигляд повідомлень на мобільних пристроях

В Рунеті в 2015 році хвилю пушей запустив новинний сайт «Медузи». Зараз це найбільш цікавий приклад використання технології push-повідомлень. Будучи піонером на цьому ринку, «Медуза» змогла подолати масу труднощів. Щоб запобігти догляд читача на інші новинні сайти, вона реалізувала можливість одночасної відправки кілька сотень тисяч пушей протягом декількох хвилин, боролася з обмеженнями Google Cloud Messenger і багато іншого.

Використання пушей новинними ресурсами є на сьогоднішній день найбільш успішним робочим кейсом, так як саме пуши дозволяють ефективно вирішувати задачу конкуренції за читача в гарячих новинах. В даний момент за допомогою технології push-повідомлень за трафік в рунеті б'ються три новинних сайту — «Медуза», Lenta.ru і РБК. Конкуренція безпосередньо пов'язана з їх прибутковістю — хто швидше приверне до себе для читання новини користувача на сайт, той швидше відкрутить CPM.

Новинний сайт Медузи

Слідом за «Медузою» та іншими новинними ресурсами тисячі сайтів впровадили у себе цю технологію. Крім того, дуже швидко з'явилися спеціалізовані веб-сервіси, які стали надавати таку послугу.

Чим хороші браузерні пуши

Давайте розглянемо, в чому переваги пушей перед іншими каналами комунікації з користувачем, у першу чергу, е-мейлом і смс.

За форматом контенту пуши найбільше нагадують смс-повідомлення. Заголовок у них близько 40 символів і невелике текстове повідомлення — не більше 125 символів. Основне завдання пушей — ініціювати клік.

В порівнянні з е-мейлом, push-повідомлення забезпечують високий відсоток доставки повідомлень і переходів по них. Особливість браузерних пушей в тому, що вони відразу відображається на десктопі користувача. Візуально ігнорувати їх практично неможливо.

У той час як кількість посмотренных електронних листів не перевищує 15-30%, а їх клікабельність — не більше 3%, за деякими оцінками відсоток доставки push-повідомлень становить 90%, а відсоток переходів на сайти пушам досягає 50%.

Статистика розсилок пушей для одного з сайтів

Пуши є альтернативним методом формування власної бази передплатників порівняно з email-розсилкою. В ідеалі число передплатників могло б рівнятися місячного кількістю відвідувань сайту. З точки зору користувача, психологічно підписатися на пуши набагато простіше, ніж на е-мейл розсилання — не потрібно залишати взагалі ніяких даних.

Підводні камені

Зараз ми бачимо пік пуш-ажіотажу, коли ще не всі зрозуміли, як правильно користуватися новою технологією. Користувач вже втомився — йому на кожному кроці пропонують підписатися на пуш. У нього дуже швидко виробляється рефлекс блокування докучливих push-повідомлень.

В момент блокування користувачем пропозиції підписки на push-повідомлення, веб-майстер не тільки позбавляється передплатника, але і найімовірніше позбавляється можливості підписати його на пуши в осяжному майбутньому. Як правило, натиснення користувачем кнопки «блокувати» назавжди позбавляє сайт можливості ще раз показати пропозицію.

Тим, хто планує «запив» технологію push-повідомлень на своєму сайті самостійно, варто пам'ятати, що вона буде працювати тільки на HTTPS сайти. Тим же, хто працює за протоколом HTTP, доведеться використовувати рішення сторонніх сервісів.

До того ж, при самостійній реалізації розсилки пушей практично не будуть вирішуватись завдання таргетування розсилок, збору статистики, адекватної роботи з блокуваннями, доведеться самим вирішувати проблему зростаючого навантаження на сервер та ін

Досить логічно піти до оператора push-розсилок, який дозволить зробити роботу з пушами зручною і простою, і дасть можливість отримати максимальний ефект від використання технології push-повідомлень.

пропонує оператор push-розсилок Push World

Розробники Push.World спочатку зробили фокус на роботу в e-commerce, і найближчим часом вони нададуть своїм клієнтам можливість відправлення конкретного передплатнику персоніфікованих повідомлень, які будуть точково потрапляти в сферу його інтересів і стануть максимально клікабельними.

Оператор push-розсилок Push World

В e-commerce ефективні саме тригерні пуш-повідомлення, коли стоїть завдання вибудувати комунікацію з людиною, який вчинив на сайті яку-небудь дію: забув покупку в магазині, дивився товар і пішов з сайту та ін Цих користувачів необхідно повернути на сайт, тому їм має сенс надіслати через якийсь час пуш з пропозицією придбати товар зі знижкою або зробити якусь іншу пропозицію.

З 1 січня 2017 року всім своїм клієнтам Push.World надасть функціонал персональної надсилання API. Вона дозволить

  • відправляти персональні пуши передплатникам сайтів,
  • повертати конкретного покупця у кошик,
  • нагадувати йому про майбутню подію,
  • робити персональну знижку
  • показувати ка кожен з етапів доставки товару.

Важливо, що раніше для подібної комунікації з користувачем необхідно було захопити його е-мейл, тепер же прив'язка відбувається тільки до використовуваного браузера.

Як підключитися до Push.World

Інтегрувати рішення Push.World на сайт максимально просто. Необхідно вибрати візуальний формат віджета про підписку, зареєструватися, отримати логін-пароль, встановити код вибраного візуала до себе на сайт в бажане місце, а також встановити налаштування, які дозволять максимально швидко набрати велику базу передплатників.

Робота з лояльністю користувачів

Робота з лояльністю користувачів

Push.World дозволяє вибрати, в який момент пропозицію про підписку буде з'являтися на сайті. Припустимо, не варто при першому ж заході користувача на сайт видавати йому повідомлення в дусі «Підпишись на мене терміново». Необхідно спочатку переконатися, що користувач лояльний і скоріше за все не буде проти підписатися.

Також можна налаштувати час появи пропозиції про підписку. Скажімо, якщо користувач в середньому знаходиться на сайті хвилину, виставляйте 30-секундну затримку появи віджета.

Push.World рекомендує вручну налаштовувати параметр «глибина перегляду», щоб задати кількість сторінок, який повинен переглянути, перш ніж побачить віджет з пропозицією про підписку. Тут знов-таки треба відштовхуватися від усередненого показника. В цьому випадку можна бути впевненим, що максимальне число користувачів підпишеться на розсилку, а ваші пуши будуть максимально клікабельними.

Повернення на сайт — той показник лояльності, що також необхідно враховувати при налаштуванні пушей. Пропонувати підписку краще починаючи з другого візиту, при цьому є можливість виставити налаштування повторного показу від другого до п'ятого візиту. Якщо читач сказав «ні» і не готовий підписатися, то йому більше не буде пропонується підписка ніколи або зазначене вами кількість днів.

Підведемо підсумки

Push.World є профільним інструментом для роботи з push-повідомленнями, ефективний як для роботи в e-commerce, так і просуванні тематичних ресурсів. У той час як багато операторів пуш-розсилок беруть гроші за кількість передплатників і кількість розсилок, Push.World безкоштовним та його клієнтами можуть бути абсолютно будь-які сайти.

Гнучка система налаштувань Push.World дозволить користувачам не відчувати дискомфорту від пропозицій підписки і швидко набрати велику базу передплатників. Можливість розсилки персональних пушей робить їх максимально клікабельними.

Низку завдань в e-commerce, як то повернення покупця в корзину, які раніше реалізувалися тільки з допомогою захоплення e-mail, можуть бути вирішені за допомогою push-повідомлень.