К постам Опубликовано: 2016-12-23

Перші результати оптимізації поведінкових факторів від нової технології сервісу Rookee

Поведінкові фактори грають важливу роль в ранжируванні сайтів пошуковими системами. Чим вони краще (показник відмов, час на сайті, глибина перегляду), тим більш якісним сайт виглядає в очах пошуковиків. Отже, у такого ресурсу більше шансів зайняти лідируючі позиції у видачі.

Місяць тому команда Rookee запустила нову послугу по оптимізації поведінкових факторів (ОПФ), яка не суперечить правилам пошукових систем. Ми не накручуємо, не емуляціях, не наводимо людей по завданнях. Поліпшення поведінкових факторів відбувається через залучення для цільової аудиторії ресурсу.

Упевнитися в цьому вам допоможе опис всього процесу роботи над поведінковими факторами в системі, а також перші результати.

Опис технології

ОПФ в сервіс Rookee полягає в залученні на сайт якісної аудиторії (з пошуку і RTB) по низькочастотних запитах, які володіють найкращими поведінковими показниками. Для того, щоб знайти ці запити, сервіс Rookee підключається до системи веб-аналітики (Google Analytics, Яндекс.Метрика) сайту і визначає запити, володіють наступними параметрами:

— запити близькі до ТОП-10,
— запити, що мають низький рівень конкуренції,
— запити, що володіють поведінковими показниками вище середніх по сайту.

тобто, дана технологія дозволяє просувати найбільш ефективні запити так званого довгого хвоста. Крім того, що такі запити можна швидко і легко просунути, вони зазвичай володіють і хорошими конверсійними властивостями. Що дозволяє вбити відразу двох зайців: залучаємо хороший конверсійний трафік і показуємо пошуковій системі зростання таких показників, як середній час на сайті і глибина перегляду.

Як тільки ви підключаєте послугу ОПФ:

відразу починає аналізувати зміст сайту і поведінка його відвідувачів. Потім формує пул кількох сотень низькочастотних запитів, що відповідають змісту сайту. І починає просувати ці запити в пошукових системах шляхом проставляння посилань з ресурсів схожої тематики. Відзначимо, що крім просування низькочастотних запитів, це дозволяє урізноманітнити анкор-лист, а це може збільшити загальну видимість сайту в пошукових системах. посилання доступні приклади низькочастотних запитів, які підбирає система.

В подальшому система моніторить переходи по запитам, а потім кожні два тижні оптимізує список запитів:

  1. змінюється стратегія просування запитів, які не просуваються;
  2. видаляються запити, які знаходяться в ТОПе, але не забезпечують переходів;
  3. збираються нові запити з системи аналітики і додаються найбільш ефективні з них.

Дана функція є однією з ключових особливостей ОПФ: те, що зайняло б у вас кілька робочих днів, сервіс робить швидко і регулярно.

Сьогодні Rookee готові представити перші результати послуги з оптимізації поведінкових факторів.

Перші результати

Звичайно, 30 днів для оптимізації поведінкових факторів – це невеликий термін, але вже на цьому етапі можна говорити про деякі намічених динаміках і тенденції. Але в першу чергу це підготовчий етап.

За перший місяць послугою ОПФ в сервіс Rookee скористалося кілька сотень проектів, що належать до різних тематик (від медицини до ремонту автомобілів). Для цих проектів було підібрано більш 100 000 пошукових запитів. Ми проаналізували всі зміни і готові вам про них розповісти.

Нагадаємо, після закінчення першого місяця нами прогнозувалося зростання переходів зацікавлених користувачів на сайт. Користувачів з хорошими поведінковими показниками, які зможуть виступити своєрідним «плацдармом» для подальшого поліпшення цих показників для всього сайту.

Тому зараз ми хочемо акцентувати вашу увагу, головним чином, на даних за залученим трафіку. Для більшості проектів, які підключили ОПФ, за минулий місяць відвідування з пошукових систем зросли в середньому на 20%. Позитивна динаміка спостерігається в обох пошукових системах (Яндекс, Google). Ось, наприклад, кілька графіків по конкретному проекту з наступними вихідними даними:

Тематика: стоматологія
Регіон: Москва
тіц: 40
Сторінок в індексі Яндекс і Google: ~250
Вік: 4

Динаміка позицій по низькочастотних запитах в ПС Яндекс:

Динаміка позицій по низькочастотних запитах в ПС Яндекс

Динаміка позицій по низькочастотних запитах в ПС Google:

Динаміка позицій по низькочастотних запитах в ПС Google

Крім трафіку у деяких проектів позитивна динаміка відзначається вже по частині поведінкових факторів. Так, наприклад,

Середній час перегляду сторінок для деяких проектів зросла 15%.
Показник відмов для більшості проектів за звітний період залишився без змін.

Висновок

Оптимізація поведінкових факторів – складний і комплексний процес. Тому звертаємо вашу увагу на те, що зміни даних факторів враховуються пошуковими системами не відразу. Цей процес може зайняти від 2 до 4 місяців залежно від сайту. Таким чином, які-небудь серйозні зміни в показниках ми очікуємо по закінченні цього періоду.

Послуга буде удосконалюватися і розвиватися. У найближчому майбутньому ми запропонуємо:

— порівняння показників сайту з поведінковими факторами в тематики (на основі власних даних),
— а також можливість додавання власних низькочастотних запитів до просування.