К постам Опубликовано: 2016-12-04

Пару слів про солодких клієнтів

1 клієнт мені тут недавно заявив, що відвідувача в інтернет можна здивувати лише кращими цінами або сервісом, взагалі, щоб щось продати треба чимось вигідно відрізнятися від своїх конкурентів... І так вважають майже всі мої знайомі, хто так чи інакше відносить себе до бізнесу в інтернеті.

Ймовірно так вважаєте ви?!

Але це в корені не вірно! І я можу це вам обгрунтувати – читайте далі!

Інтернет вершки

Повертаючись до питання, поставленого у минулому абзаці повинен зробити одне уточнення – якщо ви продаєте свій товар за допомогою виключно SEO технологій, то це й справді так – ви повинні в чомусь вигідно відрізнятися від ваших конкурентів, наприклад в ціні або в експертності або ж у сервісі. Те ж саме відноситься і до економного Директ, коли ви крутите безліч оголошень в Гарантії або навіть Динаміці.

Але чи знали ви про такому вигляді клієнтів, як "Людина-Дія"?! Це імпульсивні клієнти, яким для покупки потрібно просто побачити товар та якщо товар та дизайн сайту припали йому до смаку, він відразу ж купить його, а от вже після покупки буде розмірковувати про її доцільність. І що найцікавіше – таких людей майже 20% від загальної маси. Але може бути ви просто з ними не знайомі ;) Точніше ваш сайт...

Тут є всього 1 важливе уточнення – весь трафік "Людей, Дій" на корню злизує спецразмещением Директ!

На цьому все.