К постам Опубликовано: 2016-11-15

Копірайтинг - акцент на якість

Ця стаття буде корисна для професійних копірайтерів, інтернет-маркетологів і контент-менеджерів.

Для початку нагадаю, що копірайтинг - це професійна діяльність з написання статей (створення контенту) на замовлення. По своїй суті копірайтинг - це для справжнього професіонала хороший заробіток в мережі. Я по відношенню до копірайтерів в більшості випадків виступаю або як замовник, або як представник замовника (контент - менеджер).

Невеликий приклад. На одній з бірж копірайтингу у період з 1 вересня 2013р. по 31 грудня 2013 я замовив і оплатив понад 120 статей. У цій статті я хочу поділитися своїми думками і досвідом роботи з копірайтерами в умовах дії нових (оновлених) пошукових алгоритмів. До початку робоче місце - біржа копірайтингу.

Купити готові статті або замовити написання статей можна на спеціальних сайтах, на яких пропонуються такі послуги. Це в першу чергу відомі SEO-форуми і біржі копірайтингу. Таких бірж дуже багато. Особисто я вважаю біржу копірайтингу Адвего дуже гідною. У той же час Еtxt біржа копірайтингу нічим не гірше, а в окремих аспектах може бути навіть краще, ніж Адвего. Ще мені дуже подобається молодий інтернет - сервіс Батьківщина Лінків.

Знайти хорошого копірайтера і купити якісну статтю на цих біржах ставати все складніше. Це пояснюється як збільшенням кількості не зовсім добросовісних копірайтерів, так і більш складними вимогами замовників. У багатьох випадках копірайтери намагаються набрати якомога більше замовлень. Їх зрозуміти можна, вони хочуть отримати гідний заробіток в мережі. Іноді від цього сильно страждає якість написаних статей. Я б хотів дати копірайтерам кілька порад.Намагайтеся писати якісні та корисні статті. Саме якість і корисність будуть найближчим часом добре оплачуватися. Якщо самі не справляєтеся з кількістю замовлень, не скупіться, передайте замовлення на субпідряд досвідченому копірайтеру. Якщо ви будете писати якісні статті, ваш рейтинг і кількість позитивних відгуків на біржах копірайтингу буде неухильно зростати. Напевно далеко не секрет, що замовник у дев'яносто п'яти випадках зі ста перевагу віддає копірайтеру з більш високим рейтингом.

До початку Якісний контент сайту Представники провідних пошукових систем неухильно орієнтують вебмайстрів на те, що якість контенту сайту має бути високим. Копірайтер повинен подумати над тим, що користувач очікує від результатів пошуку, коли вводить у вікно пошукової системи певний запит. Проаналізуйте зміст сторінок перших десяти сайтів, які відображаються в результатах пошуку за запитом, за яким ви збираєтеся написати статтю. Внизу пошукової видачі Яндекс і Google відображаються супутні запити. Пам'ятайте, що ваша стаття повинна максимально задовольнити інформаційні потреби користувача. Строго кажучи, користувач, ввівши запит в пошукову систему і відкривши сторінку сайту, повинен дізнатися з написаної копірайтером статті все або майже все про предмет запиту.Запит можливо намір користувача Аналіз статті Пластикові вікна Покупка, ремонт, установка Стаття містить інформацію про продавця, профілях, фурнітурі, виробниках, порівняння цін, умови поставки, установки, ремонту, гарантії, способи та умови оплати.

До початку контенту аналіза Копірайтинг не така проста штука, як здається на перший погляд. Написавши статтю, зробіть контент аналіз. Звичайно, професійний контент аналіз в цьому випадку не потрібен, достатньо зробити наступне. Роздрукуйте статтю і прочитайте вголос вашому знайомому чи родичу. Якщо текст погано читається і сприймається на слух, значить статтю потрібно переробляти. Візьміть аркуш паперу. Зробіть на ньому три стовпця (категорії):

"Позитив" (тепло, ніжний, посмішка),

"Негатив" (брехня, страждання),

"Агресивність" (погрожувати, громити).

Потрібно в кожному стовпці вказати кількість слів статті, які характеризують ту чи іншу категорію. Припустимо, у вас вийшов такий результат: 9, 14, 16. Числову характеристику кожної категорії (З) слід розділити на загальну кількість слів (КС) у статті. Характеристика=З/КС Показник Позитив Негатив Агресивність Кількість слів характеристики 9 14 16 Загальна кількість слів у статті 450 450 450 Коефіцієнт характеристики 0,020 0,031 0,036 Про що це говорить? Негативний і агресивний фон статті перевищує позитив. Буде користувачеві приємно читати таку статтю? Чесно кажучи, сумніваюся. Всіх кого зацікавив контент аналіз, рекомендую прочитати статтю доктора філософських наук Володимира Шалака. До початку Навчання копірайтингу Почніть навчання копірайтингу з вивчення спеціальної літератури. Я рекомендую вам завантажити безкоштовно дуже хороші книги від Ingate: «Наочний посібник по SEO-копірайтингу» «SEO-копірайтинг: як привчити пошуковик» Також буде корисною стаття Просування блогу і оптимізація статті.

Де шукати вакансії Вакансії контент менеджера і копірайтера краще всього розміщувати на сайті searchengines.ru.