К постам Опубликовано: 2016-11-15

Контекстна реклама та її види

Контекстна реклама – це ефективний і найбільш затребуваний вид презентації та розповсюдження інформації в Інтернеті про свої товари або послуги.

Вона впливає лише на ту аудиторію, яка насправді зацікавлена у вмісті сайту. Контекстна реклама — тип інтернет-реклами, при якому рекламне оголошення показується відповідно до змісту, контексту інтернет-сторінки (лат. contextus — поєднання, зв'язок). Для тих хто хоче на власні очі побачити контекстну рекламу і проаналізувати її ефективність краще звернути увагу на роботу професіоналів. Наочним прикладом є контекстна реклама в ARTOX media. В залежності від формату контекстна реклама може бути різних видів: банерна, текстова і відео. Кожен з цих типів має високу ефективність і успішно просуває товари і послуги в інформаційній павутині. Текстова контекстна реклама найпростіша, але разом з тим дуже ефективна. Вона являє собою звичайний текст, як правило, з гіперссилкою і ключовими запитами, які орієнтуються на популярність пошукових систем.

За минулий рік попит на текстову контекстну рекламу в Росії виріс на 22%. Це явне свідчення її ефективності. У відеорекламі управління репутацією в Інтернеті виконується за допомогою відеороликів. Тут текстовий вміст замінено яким-небудь кліпом з вмістом гіперпосилання. При цьому свіжі дані статистики за відеорекламі шокують. Більше 68% всіх росіян хоча б раз в місяць переглядають рекламні ролики. А якщо розглядати користувачів Інтернету, то ця цифра значно вища – 93%. Банерна реклама являє собою графічне рекламне зображення. Це може бути звичайна картинка або транспарант. Вона може бути представлена у вигляді картинки з супутнім текстом.

По виду виконання банерна реклама може бути: статичне зображення, динамічне зображення або інтерактивний банер. За останні роки багато користувачів розчарувалися в ній. Банерна реклама демонструє негативну статистику -7%. Контекстна реклама також розрізняється на пошукову і тематичну. Перший вид орієнтований на демонстрацію результатів пошуку за попереднім запитом. Тематична реклама демонструється лише на тих сторінках сайту, які входять в рекламну мережу. Важливим поняттям в контекстній рекламі є ремаркетинг.

Ця функція дозволяє автоматично шукати і звертатися до відвідувачів, які раніше вже заходили на вас сайт. Ремаркетинг – це настроюється функція. Її можна направити на всіх відвідувачів веб-ресурсу, на гостей певних сторінок або на відвідувачів, які виконали певні дії.