К постам Опубликовано: 2016-12-23

Довжина тайтла в Google тепер 600px

Тепер результати пошукової видачі Google виглядають ширше звичних, так як змінена ширина колонки з 512px до 600px. Якщо зовсім недавно в який відображається тайтл сайтів вміщалося близько 60 символів (коли-то було до 70, але потім збільшили розмір шрифту), то зараз знову близько 70 символів. З середньою довжиною слова в російській мові 7.2 символу виходить, що в тайтл можна вмістити до 10 слів. При цьому, кількість враховуються в тайтлі слів так і залишилося – 12 перших слів (інші сприймаються як текст).

Чому раніше ширина тайтла становила 512px? Можливо, з-за перших 9-дюймових макінтошів з роздільною здатністю 512×342 пікселя. Але зараз розмір екранів у десктопів постійно розширюються і найбільш популярний дозвіл становить 1366×768 пікселів. А мінімальне з популярних дозволів це 1024×768. У будь-якому випадку, будь-які інтерфейсні зміни в серйозних компаніях впроваджуються після тестування і, скоріше всього, тестування показало гарні результати в плані досвіду.

Що рекомендується зробити вебмайстрам у зв'язку з розширенням довжини тайтла в Google? Особливо якщо цей пошуковик для вас пріоритетний.

1. Порівняйте CTR своїх фрагментів до і після 4 травня 2016

Співробітники Moz у відповідній гілці Reddit прокоментували, що не помітили в клікових даних користувачів значних змін в CTR. Однак, для деяких сайтів ці дані могли сильно змінитися, як в позитивну, так і негативну сторону, в залежності від якості заголовків.

Перевірте, який CTR у видачі був для різних сторінок вашого сайту до 4 травня і після цієї дати. Це можна зробити за допомогою Google Search Console у розділі "Пошуковий трафік" — "Аналіз пошукових запитів", де необхідно вибрати "CTR", поставити фільтр типу пошуку "Веб" і вибрати потрібні дати для порівняння.

Аналіз зміни CTR в панелі вебмайстрів Google

Також потрібно перевірити зміна CTR за різними запитами і для різних сторінок, так як середня цифра скаже про сайт в цілому, але можливо один з розділів сайту покриває всі недоліки іншого і по одній цифрі ви цього не помітите. В цілому, якщо зміни позитивні, то за вас можна тільки порадіти! :) В іншому випадку перевіряйте тайтли і вносите зміни.

2. Перевірте відображення всіх тайлів ваших просуваються сторінок в пошуковій видачі

Поганий CTR можливий із-за різних причин:

— Невідповідність посадкової сторінки пошукового интенту користувача.
Іноді це видно по заголовку. Наприклад, користувач шукав відгуки про конкретному місці.

0 відгуків про відпочинок в Огема, TripAdvisor

В даному випадку CTR залежатиме від наявності топоніма в тайтлі – користувачеві цікава Ogema або в Канаді, або в США, між цими Огемами як мінімум 500 км. CTR тут сильно залежить від фрази "0 відгуків" – користувач, якщо помітить (а це явно видно, що саме відгуків 0), то не клацне на перший результат. Іншими словами, за тайтлу часто видно, чи задоволений интент чи ні. Часто ці ознаки беруть участь у формулі ранжирування і пошуковці намагаються не показувати високо ті результати, які завідомо не зможуть задовольнити пошуковий интент користувача.

— Погано складений заголовок
Короткі або дуже довгі або спамний заголовки пошуковики виправляють самі, надаючи користувачеві тільки важливу інформацію. Однак, в деяких випадках заголовок залишається таким, яким його прописав вебмастер. І найчастіше вебмастер не копірайтер і тим більше не тестував різні заголовки на контекстній рекламі, тому орієнтувався на свою внутрішню інтуїцію, або просто на seo-критерії. Але всі люди різні і інтуїція буває підводить, тому в кращому випадку заголовки потрібно тестувати, або ж залучати досвідчених фахівців, щоб скласти оптимальні шаблони. При повторній перевірці заголовків, як мінімум, порадьтеся зі своїми колегами, вважають вони їх нормальними в плані привабливості і можливості генерації оптимального CTR.

— Погано заголовок
Заголовок може бути добре складений, але з-за обмежень довжини або з інших причин не відображатися так, як ви планували. Як раз в цьому випадку, по цифрам зміни CTR з-за травневих оновлень Google, вам легше буде знайти ті варіанти, які знизили CTR. Можливо, в тайтл потрапили зайві непотрібні слова або цифри. Це можна визначити тільки візуально, доведеться проробити багато ручної роботи.

Якщо ви впевнені, що заголовки складені добре, то для автоматизації перевірки рекомендую виключати з результатів парсинга тайтлов ті варіанти, які включають в себе реальний заголовок сторінки. Тобто, залишаються для перевірки лише обрізані варіанти або видозмінені самим пошукачем.

3. Перевірте відображення текстового фрагменту

Також перевірте мета-описи, особливо якщо ви їх раніше підганяли під розмір 512px і робили візуально привабливими за рахунок utf-символів. При зміні ширини вся візуалізація могла "поїхати".

У цілому, зміни ширини до 600px вважаю непоганим нововведенням, оскільки можна використовувати більше слів для опису посадкової сторінки. А яка ваша думка? Також діліться своїми спостереженнями по темі.