К постам Опубликовано: 2016-12-23

Детально - як безкоштовно підібрати ключові слова

Ключові слова - це внутрішні сигнали, які здатні зробити сторінку більш релевантною і краще ранжируемой. Враховуючи вплив ключових слів на результати ранжирування сайтів, в середовищі вебмайстрів почала використовуватися SEO - техніка під назвою Keyword stuffing. Вона передбачає умисне надмірне і неприродне використання ключових слів. Ключовими словами було напхане все, що тільки можна. В результаті Google змушений був відмовитися від використання як фактора ранжування "keywords" meta tag. Пошукова оптимізація і ключові слова Досі можна маніпулювати результатами пошукової видачі використовуючи список ключових слів. Цим грішать інтернет-магазини, розміщуючи SEO-текст, який або ховається від очей користувача, або розміщується так, що користувач не звертає на нього увагу. У більшості випадків SEO-текст - це сумна і просто інформація, якою замаскований список ключових слів. Що цікаво, на одній з відеоконференцій з веб-майстрами представники пошукача визнали, що ці "простирадла" ключових слів все ще працюють. Як Google не намагається з цим боротися, поки остаточна перемога на цьому "фронті" не здобуто. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Я теж не люблю, коли на сайті розміщено таке SEO-текст і не рекомендую використовувати. У будь-який момент за контент-спам можна або заходи отримати, або з Пінгвіном за лапу привітатися. Як безкоштовно підібрати ключові слова? Як безкоштовно підібрати ключові слова для статті або для сайту в цілому? Яка оптимальна щільність ключових слів? Відповіді на ці питання шукають багато вебмастера. Днями переглядаючи англомовний довідковий форум для вебмайстрів Google, я помітив одне питання. Автор запитував яка оптимальна щільність ключових слів, що б це не вважалося Keyword stuffing. John Mueller відповів на це питання фразою, яку колись сказав Matt Cutts: Я б писав ваш контент для користувачів, а не для машин. Найкращий спосіб перевірки - взяти створений вами вміст і прочитати його вголос одному по телефону. Звучить це натурально і ваш друг все ще хоче дізнатися більше? Є різні програми і онлайн-інструменти, які показують певні результати, але однозначної відповіді яка щільність ключових слів є оптимальною немає. Для блогерів я б рекомендував використовувати для цих цілей інструмент SEO-блогер онлайн. Він безкоштовний і зручний. Ще використовуйте інструмент Аналіз контенту.Додайте ключові слова в title сторінки (сайту), h1-h3, мета-тегів description, в теги і , alt і title зображень, в анкор та url посилань. Для просування сайту потрібна статистика запитів, а саме: Ключові слова Яндекс; Ключові слова Гугл; Ключові слова YouTube. Ключові слова Яндекс Почнемо з Яндекс. Ключові слова для сайту можна підібрати використовуючи безкоштовний сервіс https://wordstat.yandex.ru . Яндекс.Вордстат показує статистику запитів "за словами", "регіонами", "історія запитів". Враховуйте частотність ключових слів. Базова часточность включає в себе результати як власне самого запиту, так і інших запитів. Якщо ви введете пошуковий запит в лапках, результат стане значно менше. А якщо введете запит поставивши перед кожним словом знак оклику (точна часточность ключових слів) результати ще менше. Ключові слова Гугл (Google) Google пропонує використовувати інструмент Планувальник ключових слів. Увійдіть у свій обліковий запис adwords. Безкоштовно підібрати ключові слова у Google Keywordplanner простіше нікуди. Ключові слова YouTube На жаль, з 1 вересня 2014 припинив роботу Google YouTube Keyword Tool. Замість нього пропонується використовувати Google Keywordplanner. Неофіційний інструмент добору ключових слів для YouTube - http://www.keywordtooldominator.com/k/youtube-keyword-tool Результати keywordtooldominator мене не вразили і для цих цілей я використовую інструмент, про який трохи нижче. Статистика запитів за допомогою KW Finder KW Finder дозволяє підібрати ключові слова, показує кількість пошукових запитів в місяць, SEO-difficulty, CPC, PPC, динаміку в часі, ТОП SERP за запитом з показниками Majestic і так далі. Три нюанси по роботі з цим інструментом. Без реєстрації KW Finder доступна обмежена статистика. При реєстрації доступна повна статистика, платна підписка і безкоштовно. Безкоштовна підписка KW Finder містить обмеження за кількістю спроб пошуку за день. Але якщо голова на плечах, це обмеження можна обійти. Використовуйте https://hola.org Відкрийте в ньому KW Finder. Увійдіть у свій обліковий запис. Якщо з'явиться пропозицію про платній підписці (вичерпали денний ліміт), просто в hola.org знову відкрийте KW Finder, змінивши при цьому країну. Користуйтеся. Реєстрація KW Finder дозволяє зберігати ключові слова в список. У розкривному списку Selected add to list" потрібно вибрати "Add to a new list" або у вже створений раніше лист. Список ключових слів з листа можна експортувати. Статистика запитів за допомогою Словоеб "Словоеб" - це безкоштовна версія програми Key Collector. Можливостей програми "Словоеб" достатньо щоб безкоштовно підібрати ключові слова і скласти якісний семантичне ядро.Скачайте і запустіть "Словоеб". Створіть новий проект. Попередньо створіть поштову адресу yandex.ru, який вам знадобиться в роботі і використовується в налаштуваннях програми. Як користуватися програмою можна подивитися у відео Андрія Хвостова. Як користуватися програмою Словоеб Ще пару слів про сервіси, які нам корисні. Це інформаційні партнери учасників програми Google Top Contributor - SEMrush, SpyWords, Продвигатор. Ось так виглядає розумний підбір запитів в SpyWords. А на цьому малюнку показаний мінімум тих можливостей, якими володіє Продвигатор.