К постам Опубликовано: 2016-12-23

Бюджет на SEO-аудит: скільки коштує експертиза

Займаючись пошуковим просуванням сайту, слід закладати бюджет не тільки на ресурси та інструменти, а й на перевірку сайту – SEO-аудит. Він проводиться для оцінки якості внутрішньої оптимізації, аналізу роботи конкурентів та складання рекомендацій щодо поліпшення видимості сайту в пошукових системах. Якщо опустити етап експертизи, то вкладення грошей у зовнішню оптимізацію сайту без одночасного зміни його внутрішньої структури може привести до марної трати грошей все одно, що лити воду в діряве відро.

Ціни на SEO-аудит

Скільки ж буде коштувати така послуга?
Для початку порівняємо ціни на проведення комплексного SEO-аудиту по ринку. Відвідавши сайти різних агентств і сторінки SEO-фрілансерів, ви виявите, що вартість глибокої і всебічної експертизи в середньому складе 25 000 рублів за сайт. Якщо ж звернутися до групи виконавців, що працюють в рамках сервісів автоматизації просування, то порядок цін тут буде інший. Наприклад, на сайті SeoPult – першовідкривачів цій галузі – вартість комплексного аудиту обійдеться всього в 9000 рублів. При цьому користувачі системи, що беруть участь в бонусної програмі, зможуть замовити його на третину дешевше. Різниця істотна.

Цілком природно, що при такому розкид цін виникає питання якості проведених робіт. Для того щоб прояснити це питання, необхідно розібратися, на що здатні роботи і хто насправді стоїть за виконанням SEO-аудиту в автоматизованому сервісі.

Сумісні автоматизація та експертиза

Послуга SEO-аудиту «пульті» була запропонована п'ять років тому. Сталося це на прохання користувачів, в більшості своїй були власниками сайтів. Справа в тому, що в їх розпорядженні були всі необхідні інструменти для зовнішньої оптимізації, але за внутрішньою доводилося звертатися до підрядників. Враховуючи, що на той момент у компанії було вже більше ста тисяч користувачів, на SeoPult буквально обрушився потік заявок експертизу. Варто зазначити, що в компанії роботу з аудиту виконувала і виконує команда, що спеціалізується саме на перевірці сайтів.

насправді, інтерес до аудиту в рамках системи проявляють не тільки власники сайтів. Багато оптимізаторів, провідні SeoPult одночасно кілька проектів своїх замовників, користуються послугою аудиту в цілях економії часу та грошей. Така політика приносить вигоду обом сторонам: вартість послуги для замовника не тільки не підвищується, але найчастіше обходиться навіть трохи нижча від ринкової ціни, а фахівець не тільки виграє на різниці, але і звільняє час для інших важливих завдань.

Що можна отримати за 9 000 рублів

Згідно зі списком робіт, що проводяться, і їх заявленої вартості, професійний аудит в SeoPult виглядає переконливо:

  • аналіз семантичного ядра (коригування запитів);
  • внутрішні фактори (відповідь сервера, кодування сторінок, швидкість завантаження, робота движка, службові файли і заголовки, метадані, оптимізація текстів, заголовки сторінок, перелінковка, URL, перевірка на фільтри ПС тощо);
  • зовнішні фактори (посилальна маса, джерела трафіку);
  • поведінкові фактори (стан фрагмента, показник відмов і глибини перегляду, присутність сайту в соцмережах і згадування його в інтернеті);
  • юзабіліті (оцінка функціональних модулів, вмісту, структури, навігації, дизайну, комерційних факторів);
  • порівняння з конкурентами (SEO-показники, сторінки в індексі ПС, кількість згадувань, маркетингова активність, відвідуваність, бюджети, комерційні показники (асортимент, ціни, послуги)).

Робота ведеться протягом трьох місяців, оскільки сайт аналізується в динаміці. Кожні два тижні готується розгорнутий звіт обсягом не менше 20 сторінок, містить приклади та рекомендації.

За цим посиланням можна подивитися коротку версію звіту для комерційного сайту з продажу енергообладнання. Близько 5 років ресурс просувався в самостійному режимі, але, коли, незважаючи на всі зусилля співробітників, видимість сайту «завмерла» на рівні 20% в Яндексі і 1% в Google, компанія прийняла рішення звернутися до фахівців. Аналіз виявив чимало помилок, несумісних з успішною розкручуванням сайту. Саме із-за непрофесійного підходу до справи величезну кількість часу і грошей було витрачено даремно: замість того щоб просуватися вперед, рік за роком підприємство «тупцювала на місці.

За якістю дослідження аудит в SeoPult практично не поступається аналогічним перевірок, проведеними колегами по цеху в вебстудиях і агентствах. І, мабуть, навіть перевершує зручність замовлення та у взаємодії з виконавцем, так як все виконується в онлайн режимі в рамках одного аккаунта.

Коли потрібен аудит

SEO-аудит – це правильна інвестиція, здатна врятувати проект та примножити гроші. Вам безперечно варто звернутися за послугою SEO-аудиту в наступних випадках:

  • на самому початку просування (сформувати стратегію, уникнути помилок на старті);
  • сторінки сайту не потрапляють в індекс;
  • через два місяці просування сайт не видно в пошуку ні по одному з ключів;
  • набрані позиції сайту різко впали;
  • позиції по всім джерелам стоять за межами ТОП-20 і довгий час не зростають;
  • пошуковий трафік є, але сайт не продає (дуже мало переходів).