К постам Опубликовано: 2016-12-23

4 фішки в Директ, які дозволять вам економити до 30% бюджету

Яндекс Директ одна з найбільш ефективних систем залучення клієнтів для вашого бізнесу, але тут є один дуже важливий нюанс. У величезній кількості ніш конкуренція штучно завищена через велику кількість новачків, які наївно вважають, що можуть налаштувати Директ самостійно (писав тут). У підсумку, самі того не розуміючи, вони спаскудили всю малину собі і оточуючим, дико підігрів вартості кліків.

І в даній статті я розповім про деяких нехитрих прийомів, які дозволять вам заощадити бюджет на Яндекс Директ в кілька разів.

Основи

Основа основ у будь-якій системі контекстної реклами це CTR (клікабельність оголошення). Підвищуючи CTR ми знижуємо вартість кліка. Так само у Яндекс Директ є , так званий, прогнозований CTR — це коли кліків ще немає, але вже є прогноз по клікабельності. Всі маніпуляції так чи інакше зводяться до підвищення CTR. Яндексу вигідно показувати вище найбільш клікабельні оголошення і він готовий знижувати на них кліки, адже , навіть незважаючи на меншу вартість кліка, Яндекс на таких оголошеннях заробить набагато більше грошей.

Візьмемо простий приклад — є 2 оголошення, в одного CTR 10%, в іншого CTR 2%. Клік по оголошенню з CTR 10% коштує 10 рублів, а за оголошенням з CTR 2% — 30 рублів. В якому разі Яндекс заробить більше?

Проста арифметика — візьмемо 100 показів того чи іншого оголошення.

У першому випадку 100*0,1*10 = 100р

У другому випадку 100*0,02*30= 60р

Як ви можете бачити у першому випадку, незважаючи на те що клік в 3 рази дешевше, Яндекс запрацює майже в 2 рази більше! то Звідси і ростуть ноги у оптимізації контекстної реклами.

У загальному вигляді, якщо ваше оголошення містить точне входження ключового запиту прогнозований CTR у 3-5 разів вище, ніж у звичайного оголошення, а отже і вартість кліка в стільки ж разів буде нижче.

Наступний важливий аспект — ширина семантики

Нерідко буває так, що рекламодавець налаштовує кампанії по декількох ВЧ запитам і вважає, що більшого з Директ не вичавити, але давайте спробуємо розібратися з тим, що ж відбувається в подібній ситуації насправді.

Візьмемо, приміром ключове слово «піноблоки» або «піноблоки купити».

Налаштувавши кампанію по цьому ключовому слову ми і справді охопимо практично весь пул тематичних запитів, але середній CTR буде варіюватися в діапазоні 2-3%.

Тут дуже важливо розуміти відмінність поняття ключове слово і запит. Ключове слово це те слово/набір слів на які буде націлений Яндекс при аналізі запиту користувача.

наприклад, користувач вбив запит «піноблоки купити у Воронежі» або «піноблоки купити зі знижкою». У тому і іншому випадку запит містить ключове слово піноблоки купити і ключове слово піноблоки. Але найголовнішим мінусом такої установки буде те, що кожен раз буде показано одне і те ж оголошення, що буде тримати CTR на дуже низькому рівні.

Щоб збільшити CTR, як я вже говорив раніше — заголовок оголошення повинен повністю відповідати ключовому слову. Для цих цілей створюються величезні семантичні ядра і Директ завантажуються десятки тисяч оголошень, де під кожне ключове слово є окреме оголошення, заголовок якого повністю відповідає ключовому запиту.

Є інший підхід, який радять деякі директологи — оператор ##, який дозволяє вставити в заголовок або текст оголошення ініційоване ключове слово. Даний підхід і справді дозволяє підняти CTR до 8 і більше відсотків і знизити вартість кліків в кілька разів, АЛЕ....

В такому разі ми не зможемо відстежити конверсійні запити, а це основа основ!

Що таке конверсійні запити і навіщо вони потрібні!?

Тут все дуже просто — уявіть, що у вас є кампанія контекстної реклами і вона відпрацювала вже 1000 кліків. Аналізуючи UTM мітки ми можемо дізнатися за яким конкретно запитам прийшли відвідувачі, які стали клієнтами, а так само побачимо ті запити за якими поведінкові метрики низькі і немає замовлень. На першу групу запитів ми піднімемо вартості кліків, а на другу знизимо, або зовсім вимкнемо рекламу за такими словами. І як підсумок — при тому ж бюджеті ми отримаємо більше лідів (заявок), кожен з яких буде дешевше, ніж раніше. І подібну процедуру можна проводити нескінченне число разів, оптимізувавши вартість клієнта з Директ за підсумком в кілька разів.

Ну це були основи, а тепер я розповім про кілька дуже простих прийомів, які допоможуть вам відразу ж після впровадження оптимізувати бюджети на Директ на 15-30%

Порада 1 — різне час роботи в візитці

Візитка повинна бути обов'язково, це навіть не обговорюється. Найпростіша маніпуляція — встановити різний час роботи на будні та вихідні дозволить зробити ваше оголошення трохи довше, а разом з цим і підвищити його CTR на кілька відсотків

Порада 2 — favicon стрілочка

Іконка сайту, який рекламується в Директ обов'язково повинна мати вигляд стрілочки — це відразу ж збільшить CTR мінімум на 5% від поточного. Насправді, коли я аналізую конкурентів в Директ відразу видно тих, хто добре розбирається завдяки тому, що у нього іконка у вигляді стрілочки.

Порада 3 — уточнення

Не так давно Яндекс ввів для уточнення оголошень, які перебувають у 1-му СР (спец розміщенні). Дана фішка зробить ваше оголошення набагато більше оголошень конкурентів і сильно збільшить його CTR. А завдяки новому аукціону перше місце спец розміщення уже не є долею найбагатших/найдурніших.

Порада 4 — спеціальні слова в оголошенні

Існують спеціальні слова, наявність яких в тілі вашого оголошення збільшує його CTR. Ось лише деякі з них:

  • знижка
  • купони
  • знижені
  • недорогий
  • безкоштовно
  • подарунок
  • розпродаж
  • даром
  • дешевий
  • поспішайте
  • доступний
  • даром
  • пільговий
  • халява