К постам Опубликовано: 2016-12-23

11 типів посилань, які не любить Google. Офіційна інформація

Нижче представлений переклад однойменної зарубіжної статті від Джоханса Селбача (Johannes Selbach) з блогу SEOProfiler.com. Інформація є дуже актуальною у зв'язку з останніми тенденціями в алгоритмах Google.

Google оновив сторінку зі схемами обміну посиланнями, яка показує приклади зворотних посилань, считаемых пошуковою системою за спам. Нове в списку – це статейний маркетинг або гостьовий блогінг з посиланнями, повними ключових слів, рекламні статті з платними посиланнями і посилання в прес-релізах.

загалом, є багато способів створити собі проблему. Ось повний список:

1. Google не любить платні посилання

Купівля або продаж посилань, передавальних PageRank, може негативно позначитися на рейтингу вашого сайту в результатах пошуку. Сюди відноситься грошова оплата посилань або постів, які містять посилання; оплата посилань товарами або послугами; або пропозицію безкоштовного продукту в обмін на огляд цього продукту з посиланням.

Не купуйте і не продавайте посилань, якщо ви не хочете ризикувати своїм рейтингом.

2. Google не любить активний обмін посиланнями

Обмін посиланнями з іншими сайтами це цілком нормально. Наприклад, сайти про дослідження дельфінів можуть посилатися на інші сайти про дослідження дельфінів без всяких проблем і ризиків.

Але якщо обмін посиланнями виглядає неприродно (сайт про дослідження дельфінів буде посилатися на магазин взуття, а той назад), Google може подумати, що ви займаєтеся отриманням неприродних посилань.

Використовуйте здоровий глузд при обміні посиланнями з іншими сайтами. До тих пір, поки цей обмін має сенс для відвідувачів сайту, все буде добре.

3. Google не любить масштабний статейний маркетинг або гостьовий блогінг

Публікація статей, в тому числі гостьових, на інших сайтах це нормальна ситуація. До тих пір, поки ви це не робите масово. Якщо мета вашого гостьового блогінгу лише в отриманні різних посилань, то на сайт можуть накласти санкції.

Публікуйте статті на інших сайтах лише якщо ви, дійсно, хочете надати хороший матеріал.

Google стежить за тобою! :)

4. Google не любить автоматизацію і сервіси з отримання зворотних посилань

Певно, ви бачили рекламу інструментів і сервісів, які обіцяли сотні (якщо не тисячі) зворотних посилань, які можна отримати невеликими зусиллями. Сподіваючись на панування в результатах пошуку, скоріше за все, ваш сайт буде забанений Google.

Остерігайтеся інструментів і сервісів по автоматизації зовнішнього просування. Якщо ви змогли знайти ці сервіси, команда антиспаму від Google також знає про них.

5. Google не любить текстову рекламу, яка передає PageRank

Якщо ви купуєте рекламу на якому-небудь сайті, переконайтеся, що вона використовує атрибут rel=nofollow у посиланнях. В іншому випадку, Google може подумати, що це посилання була придбана з метою маніпуляції.

6. Google не любить рекламні пости, що містять відкриті посилання

Дотримуйтесь золотого правила: завжди використовуйте rel=nofollow, якщо ви заплатили за статтю або рекламу. Все, що платно і передає PageRank, призводить до санкцій.

7. Google не любить статті або прес-релізи, що містять в собі явно оптимізовані посилання

Якщо ваша стаття містить наведений нижче абзац, то антиспам-алгоритм Google детальніше придивиться до вашого сайту.

“На ринку існує безліч весільних кілець. Якщо ви плануєте одружитися, то потрібно вибрати краще кільце. А також вам потрібно купити квіти весільний наряд“.

8. Google не любить низькоякісні посилання з каталогів і соціальних закладок

Якщо ви реєструєте свій сайт в сотнях каталогів, які не дадуть вам натомість жодного відвідувача, то це витрачені зусилля. Ігноруйте такі майданчики. Ці посилання не допоможуть ранжируватися краще в Google. Якщо ж каталоги дають вам відвідувачів, то отримання посилання коштувало докладених зусиль.

9. Google не любить масово отримані футерные посилання

Деякі сайти посилаються ключовими словами на інші сайти у своєму футері. Ці посилання завжди платні і не варто їх використовувати для реклами свого сайту.

Це не стосується футерных посилань типу "Про нас" або "Доставка", а йдеться про посилання типу "купити квіти" або "весільні кільця".

10. Google не любить посилання з віджетів, які розповсюджуються по різних сайтах

Деякі розробники віджетів пропонують безкоштовні віджети з посиланням на інші сайти: “Відвідувачів цієї сторінки: 1234 – весільні кільця“.

Якщо розробники пропонують прорекламувати ваш сайт за допомогою подібних віджетів, переконайтеся, що містять посилання nofollow-атрибут або зовсім не використовувати подібні речі.

11. Google не любить коментарі на форумах з посиланнями в постах або підписах

Є інструменти, які автоматично відправляють коментарі на форуми.

“Це, дійсно, класна інформація! Велике спасибі!
Петро.
весільні кільця | купити квіти | краща весілля

Не використовуйте цей метод розкрутки свого сайту. Google не любить його. Остерігайтеся інструментів, які автоматично розсилають ваші посилання по форумах.

Все дуже просто: Google не любить масові і штучні посилання. Для отримання хороших посилань, що ведуть до тривалих результатів, використовуйте нормальні методи і інструменти.