К постам Опубликовано: 2016-12-23

10 способів отримати якісні зворотні посилання

Де взяти посилання? Це одне з головних питань, що виникають у вебмастерів. Ще складніше знайти справді якісні посилання. Наприклад, на Forbes складно потрапити через біржу Sape або домовитися обмінятися нею з вашим блогом постовими :) Тут потрібен інший підхід — входить маркетинг. Нижче описано 10 способів отримати безкоштовні і при цьому якісні посилання. Можливо, ви вже використовували деякі з них.

1. Зробити огляд продукту

Входить маркетинг - хороший спосіб заробити посилання, не купуючи її Огляди завжди цінуються читачами. Особливо для нових продуктів (товарів або сервісів). Пам'ятаєте, як тільки виходить нова версія iPhone або iOS, всі хочуть почитати огляд і дізнатися про новинки. Для деяких товарів можна створювати не текстовий, а відеоогляд, наприклад, при продажу авто, телефонів або навіть головоломок. Ось приклад хорошого огляду пошукових алгоритмів 2012-го року або інший приклад огляду інструментів seo-аналітики. Подумайте, який огляд буде цікавий вашої цільової аудиторії і негайно його реалізуйте!

2. Написати першим новина

Новинні ресурси готові багато віддати, щоб бути першоджерелом новини, всі інші будуть посилатися на нього при нестачі своїх матеріалів. Падіння метеорита в Челябінську, смерть Стіва Джобса, нова соціальна мережа Google або новий інтерфейс Яндекса — першим авторам завжди приділять більше уваги. Одна з новин на цьому блозі про тег rel=canonical досі знаходиться в ТОПе з цього запиту і має більше 120 зворотних посилань з 32 доменів. Правда, написати новину недостатньо, необхідно повідомити про неї свою цільову аудиторію.

3. Написати гостьову статтю

Писати статті на свій сайт це добре, але щоб розширити аудиторію, необхідно поділитися своєю якісною статтею з іншим ресурсом вашої тематики (це називається гостьовим блогінгом). Так, ви неодноразово бачили хороші гостьові статті на цьому блозі або мої статті на інших ресурсах. Я люблю гостьовий блогінг і рекомендую вам також його використовувати, тільки не перетворювати цю справу в автоматизований процес, а приділяти увагу кожним дрібниць і відгуками.

4. Розробити і викласти безкоштовний софт

Хороший софт завжди отримує багато рекомендацій, а хороший безкоштовний софт стає популярним в найкоротші терміни. Цим користуються у тому числі продавці додатків на AppStore, пропонуючи свої продукти спочатку безкоштовно. Один час я викладав скрипт для перевірки тіц або такий інструмент, як попередній перегляд сайту в пошуку. Інший приклад – мікросайт seo-чекліст для проведення аудитів, який у перший день виходу отримав понад 100 ретвітів. Подумайте, який софт ви можете розробити для своєї аудиторії. Це може бути як онлайн-продукт, так і десктопное (комп'ютерне) або мобільний додаток, яке доповнює чи розширює функціонал сайту. Для пошуку ідей просто використовуйте пошук на AppStore або Google Play.

5. Організувати конкурс

Конкурси вже багатьом набридли, проте до цих пір привертають увагу, залучають аудиторію і дозволяють отримати зворотні посилання. Навіть якщо ніхто не пошлеться на ваш конкурс, можна сміливо оголосити про неї на форумах і поставити посилання. Бажано, щоб конкурси були тематичними, а не просто залишити коментар і отримати приз, так як тематичні конкурси крім інших переваг залучають цільову аудиторію.

Наприклад, біржі копірайтингу влаштовують конкурси з написання тексту статей, seo-сервіси организоывают конкурси для seo-фахівців, де треба просунути свій сайт або блог в ТОП пошуковика. Іноді складно придумати тему і комерційні компанії організовують просто фановиє конкурси, де може брати участь кожен (але бажано, щоб учасник все ж був ближче до цільової аудиторії). Наприклад, компанія Wikimart до 8 березня організувала конкурс “жіночих достоїнств“, де необхідно було просто викласти фотографію і написати, що автор пишається, влаштувавши голосування. самої конкурсної сторінки по закінченню власники сайту зробили редирект на основний домен, таким образів отримавши додаткову природну посилальну масу (крім інших переваг від самого конкурсу).

Поспостерігайте, які конкурси організовують ваші конкуренти (на сайтах і в своїх соціальних мережах), і придумайте щось оригінальне для себе.

6. Створити онлайн-тест

Кожен з нас хоч раз проходив якийсь тест: наскільки ви хороший фахівець, який знак зодіаку вам підходить найбільше для подружнього життя :), скільки років вам залишилося прожити, або наскільки ви москвич? :) Люди люблять тести і діляться ними один з одним. Звичайно, якщо сайт це інтернет-магазин кондиціонерів, тут складно придумати відповідний тест і власники обходяться хоча б калькулятором вартості або потужності. Але в тих сферах, де можна створити ком'юніті (де можна виділити хобі, професію або приналежність якоїсь групи), тести будуть дуже до речі (наприклад, послуги юристів та психологів, продаж велосипедів або спортивного спорядження, і багато інші теми, а також контент-проекти).

7. Провести дослідження

Проведення дослідження або експерименту це відмінний спосіб залучити до свого матеріалу експертів ринку. А якщо експерт пошлеться на ваше дослідження, то чекайте безліч інших посилань і цитат на цю роботу і від інших учасників ринку. Не обов'язково публікувати результати дослідження у себе на сайті, головне, щоб читач знав, хто автор, і навіть краще, якщо дослідження буде опубліковано не на своєму маловідомому сайті, а в якому-небудь авторитетному виданні.

Наприклад, якщо є сайт про роботу, чому б не провести дослідження , в яких регіонах яка робота найбільше затребувана або яка середня зарплата в кожній професії, або які найбільш популярні професії були в минулому році... ідей маса. Якщо є яка-небудь статистика, її можна проаналізувати і результати викласти в красиво оформленому дослідженні. На цьому блозі ви неодноразово бачили подібне по темі SEO.

8. Створити рейтинг

Рейтинги, зазвичай, викликають скандали, так як хтось з учасників обов'язково займе в ньому останні позиції або не потрапить взагалі. Однак, скандали завжди привертають посилання. А якщо рейтинг буде добре обґрунтований, на нього можуть послатися навіть з авторитетного видання. Наприклад, на рейтинг seo блогерів послалися більше десятка сайтів, не враховуючи сотні акаунтів соціальних мереж, навіть SeoNews згадали про нього у своїх новинах.

Рейтинги люблять всі, або як мінімум всі, хто працює в певній темі повинні з ними ознайомитися. Подивіться, скільки зворотних посилань і відгуків отримав рейтинг найбільших компаній Рунета на Forbes. Залежно від сфери бізнесу, рейтингувати можна: людей, компанії, товари, сайти, ігри та інше.

9. Зробити довідник

У кожній темі є специфічні терміни, з якими новачки мало знайомі. Ось кілька прикладів термінів для комерційних тематик.

Велоспорт: обода, крила, V-Brake, кан тиливеры, гріпси.
Друкарня: бирматы, вобблеры, стоппери, бирдекели, шуберы, диспенсери.
Риболовля: багор, девон, кан, мамка, карабін, лоція.
Танці: импетус, елевація, форс, 1 позиція.
Інтернет-маркетинг: конверсія, ppc, таргетинг, ctr, вірусний маркетинг.
Комп'ютери: клава, адаптер, роутер, оперативна пам'ять, usb.

Погодьтеся, орієнтуватися у всіх цих термінах досить складно. І в кожній темі вони є. Можна робити міні-словник як окрему статтю, можна створити спеціальний розділ або навіть сайт, як, наприклад, був створений seo-словник.

10. Створити класну підбірку

Це може бути добірка чого завгодно: кращі сервіси для перевірки зворотних посилань, найбагатші інтернет-підприємці, цікаві відео-передачі або інструменти, або навіть безкоштовні способи отримати якісні зворотні посилання :)

Існує також багато інших способів отримати посилання, не купуючи її. А які способи використовуєте ви?